Pages

4.6.09

Tescooooo


Hari ni berjaya jugak aku register tesco card ni....dah bertahun2 aku bagi duit kat depa kan...baru hari ni aku dpt buat...x susah pun...kenapa lah x buat dari dulu lagi kan...kalau x..dpt jer point2 n voucher2 yg x seberapo tuh sbnr nya.....so hari ni dpt ler 73 point baru...wah...73 je...isk isk iskk...oklah tuh...so kad tu tadi aku beli pampers ngan car seat aqil..psl car seat plak...Akhirnya jugak...beli jugak ler car seat ni walau azrul utang ngan i 120 kan.....mesti byr yer...sebab nak tunggu dia sampai terberanak ler aku x beli car seat...wah aqil ngan bangga nya mencuba car seat tadi..sib bek ada 2 jenis jer..kalau x pening aku...cam org testing kereta plak tadi aku rasa...ekeke...ingat nak amik satu tu sebab cam tinggi ler aku tgk...maybe ler selesa kot
tp bila aku mengenangkan..aku pakai iswara je nok....lagipun yg aku beli tadi mmg cute cam aku jer aku tgk...wahkahkahak...xde ler..sebab yg pjg tuh xda letak tangan cam kat atas tu....so aku beli ler yg ada letak tgn kan....berangan ler kjp aqil kan...wahkahkahaka.....pastu aku kena tendang pi belakang ler...sebabnya aqil belagak nak dok kat depan....pns kat belakang tadi...sebab tgh hari buto den kuar wei...mmg pns ler...wah duduk cam raja...x tahan...Pastu dgn jayanya jugak hari ni....fridge aku sgt cantik dan bersih....sebabnya hari ni aku rasa panas sangat...dan mmg ler pns sampai tahap gaban yg aku mmg x tahan ler...so aku cuci2 lap fridge tu kan....so dia pun agak rasa seronok ler jugak sebab dah kosong....90% totally kosong....tudia...mak bukan sengkek nok.....tp x suka petisejuk sarat ngan benda2 x patut...so buang lah semua2 benda...yg xpired date pun ada..mmg kompom buang....ubat2 pun semua buang.....yg tinggal nugget je kat petisejuk aku tuh ngan apple...tempoyak n brand innershine....tu psl ler i ni shine2 cam camelia tu....hahahahahaha...pasni nak gi psr mlm ler...ni ingat nak gi jenjalan kat taman titiwangsa nun...tp ni pun aku rasa masih x larat lagi....esok mlm ingat nak blk kampar balik....bak kata azrul ler..aku ingatkan nak blk sabtu jer kan..tp tgk cam pns jer..aku rasa kalau sempat blk esok mlm ler....bkn apa nak blk pun...sebab nak gi kenduri noni weeii....kalau ikut kat mmg xnak blk kan....sebab dah blk sampai 2 minggu ler lebih kurang....ok...adious amigos

Shirley @ Rabiatul

3 comments:

fatin said...

keje travel je la bby lam perut tuh.. hehee.. ajin tul cherly ni..apa pun leklok.. jgn keje kuat sgt.. hehee..nasihat ikhlas dari aku yg lasak nih..

Buyuiazliana said...

cet ketinggalan keretapi la ko nok..aku kad tu dh dua thn dh wat...

azataq said...

tulah psl...dah berapa tahun aku berjasa kat tesco tuh...selalu nak buat..tp selalu pun satgi2....so hari ni sgt sng sikit..tu yg buat terus...

fatin tu lah kan...x larat2 pun ada hati nak jln gak...pastu merengek sakit penat bagai...