19.9.13

X Sihat

Sekarang ni dah x blh nak penat sangat ye...

Bila dah terlampau penat...mula lah segala mcm penyakit singgah...tambah plak CB...xtaulah keracunan makanan yg mana...sebab byk sgt makanan yg masuk masa sesi jelajah Kluang haritu...

Jelajah Kluang kau..sampai sesat barat segala...ni semua sebab budak tu kawen lah..plan yg sbnr nya x ikut pon...tp sebab dah janji...tapi janji tu dah jadi janji...dan aku terlajak ikut...dan ikut lah sekali...katanya tuan rmh putrajaya nak privacy bersama suami terchenta....xkan nak jadi batu plak kat rmh tu kan...makanya...pegi lah sekali Kluang tu..

Dan mcm2 lah pi mkn...x mcm2 sgt pon....dan yg penting aku nampak SugarBun baru nak buka kat kluang mall...aje nye ye jauh bebenor..kalau kl gegeh lagi..... hampa lah tgk sugarbun x buka lagi... aku xtau lah kenapa gila sangat kat sugarbun ni...ngahahahaha....agaknya sebab ada kat sarawak saja kot....tp nasi dia sedap wooooo...

Dan selasa dapat demam sakit tekak segala....dan lagi sekali...bila dah dapat Starter Package ni...makanya saya dengan pentingkan diri sendiri....berehat dirumah bersama diva.... seharian terbaring....malam minum sup daging...sebab selalu minum sup daging insyallah demam kebah...dan ya...pagi ni agak kebah....sebab semalam dah berpeluh2 tido...alhamdulilah...dah sehat...(demi xnak mkn ubat....sanggup hirup sup daging yg pedas tu...tp sedap...ngehehe...dan sah bukan aku yg masak...haha)

Dan pagi ni ada budak dok sret sret...la..demam plak dah....x perlu kan termometer bagai ye...aku dpt rs dah bila dia menyusu....pns jer mulut dia...sah demam....kesian kau diva....terjangkit plak ya....moga cpt sihat selalu ye....


xoxo

2.9.13

Harga Minyak Naik 2 kupang

Hurm..kecoh kat fb psl minyak naik ni....dan keccoh jugak lah kat fb tu org2 yg bsg kata pengundi2 BN lah punya psl...eyh eloo....mcm lah kalau parti lain yg mng x naikkan harga barang...pikir lah wei...korg kompom ke kalau PKR yg korg agungkan tu blh x naik kan harga brg seumur hidup dia memerintah...tlg lah pikir sikit..

Kalau harga minyak naik...

1. Korg yg selalu sgt naik kereta tu...apa kata tukar guna motor plak...xda lah byk nak isi minyak...kurang2 blh gak kurangkan jem...karang jem..korg jugak yg bsg..

2. Pasni kalau sapa2 nak beli kereta..pikir ler btl2...agak2 x leh nak isi minyak...x pyh beli kereta...

3. Naik jer kemudahan awam...apa dehal...kalau korg rasa nak tumbangkan BN yg korg keji kan tu....xyah beli minyak...guna jer public transport...kot ke blh jumpa jodoh ke madu ke yg korg x tau kan..

4. Setakat nak pi kedai depan tu...sila lah nek beskal jer...ala..kedai depan tu pon dah naik kereta...berlagak...kurang2 blh jugak senaman kan...xyah mls sgt...

5. Ni mesej pada org2 yg mengeji pengundi2 dan parti BN...

p/s : mau x terasa...sebab aku tanda BN lah bongok....UNDI aku x rahsia pon...

xoxo