28.4.11

J Lo - On the Floor & Cherrylicious - Mambang diawan LOL

Lol...kisah J Lo dikatakan curi lagi hindi....aish...perlu ker??
Pastu dikatakan lagu jlo tu stating ngan lagu lambada..sama mcm lagu hindi tu??
Lagi..x ke sama jugak..lagu hindi tu curi lagu lambada jugak...

Heran kan....agak2 JLo tu salah ker?? rasa nya dia x curi pun lagu hindi tu...lagu hindi tu punya lah slow..ala..sebok lah kau...yg lagu tinaktiniktanak tu x ke sama cam lagu iwan jer...yg sedang2... [mak tau lol....]kecoh jer depa ni...yg PCD tu nyanyi lagu HUSH2 dlm video clip ada lagu i will survive..ok je...tah hapa2

Pehtu mesti lah depa ni dpt kebenaran kan untuk buat lagu tu...kalau x..xde ler sesenang depa nak buat lagu camtu kan...nak mampos...?? sapa je yg x kenal lagu lambada tu...ala...kecoh lah..

Pastu satu hal plak ngan pakcik psr malam kat mambang ni...dengki lah pakcik...saya baru menapak kan..so pakcik kita sama2 meniaga..ikut lah saluran..salah ke saya nak jual air..kalau saya jual air pakcik x leh jual eh...lol pakcik....sian...kalau bukan sebab abg nasi lemak tu bg tau kita org...kita org x tau pun pakcik dengki ngan kita org..walaopon sblm tu mmg kita org ada niat jahat mengatakan pakcik dengki ngan kita org...ala pakcik..saya mmg baru..tp jgn pakcik ingat kita org x beramah mesra ngan peniaga2 pasar malam...pakcik..kemseraan itu perlu pakcik...ala pakcik jugak kata pakcik jual air soya ngan air tebu...jadi mr a jual lah air milo n oren...boleh ke pakcik cerita n canang2 kan kat org lain kata kita org dengki ngan pakcik...pakcik leh kata kat org lain kata kita org jual air yg sama ngan pakcik iaitu air OREN & MILO..apa pakcik..agak2 ler...dan abg nasi lemak pun kata...mmg pakcik adalah jenis camtu kan...jenis x penyabar...apa lah pakcik...ada tempat baru suka je pakcik suh kita org pi pindah sana kan...saya tau pakcik..mmg kalau pindah kat situ mmg xda sale sgt..pakcik suka lah kan...xpa pakcik..saya x kisah pakcik...Dia maha mengetahui..tapi kan pakcik...pakcik x sedar ker....yg barang2 pakcik tu semua nya ehsan majlis agama jer....pakcik fakir miskin kan..semua benda tu pakcik dpt pree je kan...[ni abg nasi lemak tu yg kabo...] jadi pakcik..sama2 lah kita meniaga...kalau ada org beli kat pakcik..saya x kesah pun..tp kalau ada org beli dari saya kenapa pakcik nak kesah plak...rezeki masing2...saya pun x kesah pakcik oit..mcm sekarang pun dah ada org jual muffin pakcik..saya sikit pun x kesah ataupun pi canang kat org yg kata makcik tu saja je nak jual muffin...saya tau..kalau rezeki saya ada..ada lah..pakcik sila jgn dengki2 yer pakcik..sekurang2nya saya meniaga guna duit sendiri ok pakcik..saya bukan nak belagak cuma nak sedarkan pakcik..x baik dengki2...

Sudahnya kita org yg pindah kebelakang sikit...xpa lah..tempat tu baru disiapkan jadi luas sikit...dengar2 apek2 cina tu kata...semua stall akan dipindahkan kat kawasan tu...so sblm dipindahkan baik ai amik tempat sesiap kan....pakcik..kau awas ya..kalau dipindahkan tu..pakcik sila jgn duduk sebelah stall saya yg kaler pink diva tu yer..kalau x..sian jer..tiap2 hari kena kotok ngan saya n mr a...sorry pakcik...kita org duduk tempat tu dulu.....


xoxo

26.4.11

Bila bohsan...

Haish...agak2 korg...bila korg dlm keadaan sgt
bosan..apa yg korg akan buat??? Makan...tido...ngadap fb...blogwalking???..

Tulah yg aku tgh hadapi...saya sgt bosan sampai tahap vcd kylie ni berpusing sampai berapa kali tah....Dan Aku pun x paham..bila bosan jer tido..bkn tido lagi bohsan ker..lol...

Mari kita pikirkan apa makanan yg nak dimasak mlm ni...rasa2 mcm nak buat wantan mee...dah lm x mkn wantan...tp lapar nasi jugak ni...ayok..camni nak diet ker...isk isk isk...

P/s: Ada hati nak diet...melantak x hengat2...
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

21.4.11

My first time kan...

Ok...Mak nak Cuba jer....so jgn lah kt Mak kekwat plak....menggunakan benda ini mmg lah syok...yg x syoknya...touchscreen McM tamparscreen je bak kt miss b....hahahaja....Mari kt. Sm2 belajar yer...


*saya bdk br belajar...kalu slh rjn2 lah tegur.....teguran membina sj hocay...
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

15.4.11

Kenangan ku....bersama mu....

ewah tajuk tau...sila dendang kan tajuk itu seiring melodi lagu jeffrydin yer...hahaha

Kan..dok kerobet2 album fren list kat fb...hurm...byk nya gbr2 clubbing...lepaking....karoking...yg penting MAKANKING...boleh...kompom masa dok kerobet2 album tu..mesti teringat zaman dedolu kan....zaman ikan bilis bak kata si miss b...hahahaha...seronok kan....tapi tu masa lampau....kita kena menuju ke masa hadapan...so jadi kan masa hadapan tu semanis masa lampau...[wah..dasat ayat ko...]tapi mak rindu lah kan kawan2 dulu..tapi kawan2 mak ni jenis yang segan nak keluar ngan mak dah...satu sebab kata mak dah kawen...nanti laki marah...lol....mmg semua suami pun jenis ni ker...bini nak keluar lepak ngan kwn x blh..lol....so far..mr a x kesah pun kalau mak nak keluar ngan kengkawan...event sampai tgh pagi buta pun xpa....janji tau kemana hala tuju kan...ke tempat yg btl lah...[kalau lah ai ni jenis menipu kan..habis..]sebab yang kedua...ni mak sendiri lah yg xnak pun...sebab kengkawan ikan bilis mak semua jenis kaki pub n disco...jadi bila lepak ngan kengkawan pun kat kedai2 yang mak rasa x sesuwai lah mak ada kat situ...so...terpaksa lah..lagipun depa ni mmg kalau nak jumpa suka2 tempat camtu..bila nak keluar siang...mcm2 plak peel depa...[nampak sangat kan..ok mak dah ok sekarang...]lagi satu..kengkawan cemolot kat alam maya...[hahahahahahaha...]ini mmg payah nak jumpa pun...kalau rasa2 leh sama satu tempat pun...kompom terselisih...lol...pasaipa kah??

24 turun putrajaya lagi...ler..this month kan..every week pun traveler...wah gitew...traveler u...hahahaha...xda lah....minggu lps ada kenduri kat bandar baru kedah..kena attend...sebab sedara mara...pehtu ahad tu 10 april ada kenduri cukur jambul anak susu mak...wah gitew lagi..[mak ada anak susu hocay...ko ada??]16 ni ada delivery cupcake plak kat kl sentral....demi mu customer...aku pegi jugak walau sensorg...asal nak pegi dgn aqil...tp aqil dah kena rembat ke terengganu..nak bawa aqmal...ayok...kalau bw aqmal kena angkut ngan bapak dia sekalik...hahahaha...24 pi putrajaya lah...htr org tua gi umrah...[sila doakan ai supaya murah rezeki dan sentiasa tunduk kepadaNya ya...insyallah.]29 april pun turun lagi sekali ke putrajaya..ni adinda dari sarikei nak dtg ler...so pegi lah jugak...kali ni nak angkut sekali ngan kakanda sekali...ok...THE DUNCAN'S in putrajaya...lol...[feeling2 kardashians plak..hari tu blk new york feeling kourtney n khloe...kali ni tiga2 ada....kourtney, kim n khloe....hahaha]pastu 8 may pun turun lagi ke putrajaya...ni ada 2 occaSION LAH...gitew..tercaps plak...satu delivery cupcakes...n satu lagi jemput org tua blk dari umrah....[kena jemput supaya leh dpt souvenir lebih...hahaaha]

itu lah alkisahnya.....
yaya ngan gown pink..ai loike...

yaya dah botak....

xoxo

1.4.11

Delivery...

Mak kat putrajaya lagi..motip..sebab ada org tempah cupcake...giler kan..sanggup bayar delivery mahal2...tapi xpa...mak bersyukur...pasni sila order lagi yer....tetiba aku terpanggil nak kasi kat penulis KOUGAR tu cupcake...[sebab dia kata nak buat sistem barter...] ngehehehehe...sila buat temujanji yer...heh...16 april ni insyallah...ada jugak tempahan...tapi semua pun delivery ke kl....sudahnya..mak buat satu pick up point...amik kat kl sentral jer...byr duit tambang ketapi aku pegi blk kampar - kl - kampar...kan...

Pada kengkawan n pembaca2 sekalian...[macam ramai jer kan....] jgn ler memalu follow blog mak kat cherrylicious....pada sesapa yg rajin tlg promo....insyallah dpt cupcake pree...ngehehehehe....

and ko kan nok...saje jer jadi my bff gitew...blog biz mak pun ko x follow...isk....[nak aku letak kapak kat leher ko nok????...ngehehehehehe.....

Sekarang ni mls nak uplod gbr kat entry...sebab nak buat album page karang...so...update apa2 leh tgk kat situ jer kan.....

da....nite....

p/s: tetiba rasa entry mlm ni mcm sgt sopan santun kan....

xoxo