Pages

28.4.11

J Lo - On the Floor & Cherrylicious - Mambang diawan LOL

Lol...kisah J Lo dikatakan curi lagi hindi....aish...perlu ker??
Pastu dikatakan lagu jlo tu stating ngan lagu lambada..sama mcm lagu hindi tu??
Lagi..x ke sama jugak..lagu hindi tu curi lagu lambada jugak...

Heran kan....agak2 JLo tu salah ker?? rasa nya dia x curi pun lagu hindi tu...lagu hindi tu punya lah slow..ala..sebok lah kau...yg lagu tinaktiniktanak tu x ke sama cam lagu iwan jer...yg sedang2... [mak tau lol....]kecoh jer depa ni...yg PCD tu nyanyi lagu HUSH2 dlm video clip ada lagu i will survive..ok je...tah hapa2

Pehtu mesti lah depa ni dpt kebenaran kan untuk buat lagu tu...kalau x..xde ler sesenang depa nak buat lagu camtu kan...nak mampos...?? sapa je yg x kenal lagu lambada tu...ala...kecoh lah..

Pastu satu hal plak ngan pakcik psr malam kat mambang ni...dengki lah pakcik...saya baru menapak kan..so pakcik kita sama2 meniaga..ikut lah saluran..salah ke saya nak jual air..kalau saya jual air pakcik x leh jual eh...lol pakcik....sian...kalau bukan sebab abg nasi lemak tu bg tau kita org...kita org x tau pun pakcik dengki ngan kita org..walaopon sblm tu mmg kita org ada niat jahat mengatakan pakcik dengki ngan kita org...ala pakcik..saya mmg baru..tp jgn pakcik ingat kita org x beramah mesra ngan peniaga2 pasar malam...pakcik..kemseraan itu perlu pakcik...ala pakcik jugak kata pakcik jual air soya ngan air tebu...jadi mr a jual lah air milo n oren...boleh ke pakcik cerita n canang2 kan kat org lain kata kita org dengki ngan pakcik...pakcik leh kata kat org lain kata kita org jual air yg sama ngan pakcik iaitu air OREN & MILO..apa pakcik..agak2 ler...dan abg nasi lemak pun kata...mmg pakcik adalah jenis camtu kan...jenis x penyabar...apa lah pakcik...ada tempat baru suka je pakcik suh kita org pi pindah sana kan...saya tau pakcik..mmg kalau pindah kat situ mmg xda sale sgt..pakcik suka lah kan...xpa pakcik..saya x kisah pakcik...Dia maha mengetahui..tapi kan pakcik...pakcik x sedar ker....yg barang2 pakcik tu semua nya ehsan majlis agama jer....pakcik fakir miskin kan..semua benda tu pakcik dpt pree je kan...[ni abg nasi lemak tu yg kabo...] jadi pakcik..sama2 lah kita meniaga...kalau ada org beli kat pakcik..saya x kesah pun..tp kalau ada org beli dari saya kenapa pakcik nak kesah plak...rezeki masing2...saya pun x kesah pakcik oit..mcm sekarang pun dah ada org jual muffin pakcik..saya sikit pun x kesah ataupun pi canang kat org yg kata makcik tu saja je nak jual muffin...saya tau..kalau rezeki saya ada..ada lah..pakcik sila jgn dengki2 yer pakcik..sekurang2nya saya meniaga guna duit sendiri ok pakcik..saya bukan nak belagak cuma nak sedarkan pakcik..x baik dengki2...

Sudahnya kita org yg pindah kebelakang sikit...xpa lah..tempat tu baru disiapkan jadi luas sikit...dengar2 apek2 cina tu kata...semua stall akan dipindahkan kat kawasan tu...so sblm dipindahkan baik ai amik tempat sesiap kan....pakcik..kau awas ya..kalau dipindahkan tu..pakcik sila jgn duduk sebelah stall saya yg kaler pink diva tu yer..kalau x..sian jer..tiap2 hari kena kotok ngan saya n mr a...sorry pakcik...kita org duduk tempat tu dulu.....


xoxo

2 comments:

Buyuiazliana said...

"walaopon sblm tu mmg kita org ada niat jahat mengatakan pakcik dengki ngan kita org"--- mmg dasar kaki gosip kan???

azataq said...

hahahahahaha