17.12.13

Munafik

Kalau dah benci...buat lah mcm mana pon...org tetap nampak yg x elok...

Hidup kita ni...orang akan nampak yg luaran saja...yg tersurat saja....yg dalaman....yg tersirat org x pernah nampak dan x pernah tau...hanya kita saja yg tau...

Dan ada jugak org yg suka pandai2....tunjuk pandai...buat pandai...dan pikir dia saja yg pandai...tgk saja...dah tau perangai org tu mcm tu....mmg pandai sungguh lah kan...

Ada jugak org....walao mcm mana pon dia buat salah...org tetap akan nampak dia je yg btl...kan...aku nak minta ilmu lah cam mana blh camtu...

Beruasahalah kita ni...tuk nampak elok dan bagus....tp kalau org x suka...tetap x bgs jugak kau ni...

Jadinya..mana kata korg lah...apa yg korg nampak....apa yg korang pikir...aku x blh nak buat apa pon...

p/s : saya mmg kasar...tp saya x pernah melawan ckp suami....(ramai org pikir aku x endah ckp suami.....) kan...jadinya...sekarang...apa yg korg nak..itu yg aku bagi...

Sekian....

Sebab aku tgk..org yg munafik ni adalah orang yg sgt disegani org ramai.....

xoxo

2.12.13

Arianna Marissa

2 Dec 2013

Hari ni ana cukup 2 tahun..happy birthday ana....mama love u...

Perangai cam biasa...diva still on...

Dan sama jugak lah mcm budak2 lain nya....nakal bkn main lagi...dan mcm abg2 plak dah...

Moga ana sentiasa sihat dan berjaya dalam hidup..

Muah2





xoxo