14.10.14

Entry baru beserta HFMD

 Salam semua....

Ok...ini sgt lama ya....bila last entry hari tu tah...asyik kan keluar masuk keluar masuk je...tapi x tau nak tulis apa sbnr nya...lol

Ok..ni nak cerita kisah diva terulung aku ni lah...blh plak kena HFMD...dlm erti kata lain tangan kaki mulut...

Dgr pon dah takut..tau2..anak sendiri plak kena...sempat jugak merebak kan kat abg dia si man gediks lagi poyo itu....dan sorg lagi anak susuan....(mak ramai anak wei...) lea...sian lea...

Tapi sebab yg pembawa adalah diva terulung aku ni...jadi dia lah plg teruk...dah kena quarantine...tu bkn saja kn quarantine...semua benda pon terhad untuk disentuh....dan semerbak lah bau dettol rmh aku ni....hari ni dah hari ke 4...

Ok...demi diva terulung yg tercinta..mak yg alah dettol ni terpaksa lah redha jugak...

Doakan diva mak cepat2 sembuh ye..serta budak poyo lagi gediks n budak merap si lea...

p/s : kalau rasa susah sgt nak rasa kebersihan diri....sila duduk diluar rmh....sekian...noted to whom may concern - suka btl aku ayat ni lately....

xoxo