Pages

21.6.22

June 2022

Xda apa sangat pon...sekadar untuk megaktif kan blog yang makin lama menyepi...

Nak ulas isu semasa tentang kenaikan harga pon dah cemuih...sama jer tiap2 tahun pon...
Terkesan...memang sangat2 lah terkesan...tapi hidup perlu diteruskan katanya....

Kejap2 lagi percubaan untuk menukar tempat mengundi...nak tukar ic pon x tertukar2 lagi..memandangkan perjalanan balik kesarawak semakin jauh...sama lah jugak balik kena isi form itu ini juga....makanya...pakai jer lah alamat sendiri skrg ni....

Well tahun ni xda apa yg membolehkan aku nak meriak kat blog ni....hidup masih sama....bentuk badan jer aku x pasti berubah ke x...tangan jer masih seronok nak menekan2 key kat board ni...dah lama x ketak ketik katanya...jadinya...aku merapu jer lah untuk hari ini...bulan ini mungkin tahun ini...sb next entry aku x pasti bila

Ala sebabnya ada org dah bising...beli keyboard ni untuk apa...terperuk jer aku tgk katanya....banyak bunyik plak org tu aih.....

Entry tanpa gmbar macam x best kan....xpa aku selit lah gambar untuk entry kali ini.....


Kenapa gambar ni?? Sebab aku tengah lapar...hahaha....

Sekian.....

xoxo

No comments: