21.10.13

Saya Pengeli....

tajuk x leh blah...saya adalah seorang yg sangat geli....

Ok lah...sedang hak tuih diri sendiri pon aku geli..ini kan org lain..lagi lah kan...mmg dan2 tu jugak aku rasa nak muntah...

Anak2 punya najis pon aku geli...ini kan org lain punya kan....

Muntah sendiri pon aku geli...org lain punya lagi lah...

Jadi2nya...tolong lah org2 yg suka hak tuih merata2 tanpa mengenang org lain tu...tlg lah ubah sikap anda....kena org mcm saya ternampak seccara sengaja atau x sengaja...mmg blh hlg selera makan ok...

Lagi kisah kat fb...yg suka share2 gbr yg sgt lah...bluweekkk...

Aku mmg hangen lah kalau part2 share gbr bdn segala terburai...ye...kesian mmg kesian....nak share blh...tp gbr tlg elakkan lah ye...mmg saya sgt x blh tgk...bukan saya riak bongkak sombong sebab xnak tgk gbr2 budak-sakit-tenat-berselirat-ngan-wayar...gbr budak-berterabur-segala-isi-badan dan etc...tlg lah...share doa saja dah cukup....kalau yg sakit2 tu..serta kan nama penuh org yg sakit....bila org baca doa tu...baca sekali nama penuh tu...akan sampai doa nya...insyallah...x perlu gbr2 semua...x rasa pon bila tgk gbr tu meraih simpati....silap2 hr bln timbul fitnah hocay...

Almaklum lah...skrg ni kan...bdk sekolah rendah pon blh guna photoshop dah...

Sekian...

xoxo

14.10.13

Entry Sensitip...

Hari ni sangat kecoh tentang isu pengunaan Allah pada agama bukan islam...

Yg jadi soalan saya sekarang...kenapa baru sekarang isu ni naik??

Perkataan Allah Taala dah lama jugak dorg yg bukan islam ni guna..means christian lah kan...

Dan aku rasa mmg dari azali dah guna perkataan ni....kenapa dulu2 x di isu kan...

dan lagi peringatan utk org2 islam ye...kita mmg tau christian tu kan kafir....jadinya ..x perlu kutuk melampau2 yer...jgn lah megah sgt awak tu islam...tp perangai awak x mcm islam pon...

aku bkn nak bekap...tp aku tersinggung lah kalau korg asyik kutuk agama christian tu....sebab mcm kutuk keluarga aku lah kan..tau dlm hati sudah...x perlu nak besar2 kan..



xoxo