Pages

11.6.09

Hari yg aku rasa sgt malang

adehai....dlm2 terasa malang tu..rasa syukur gak..sebab hari nak hujannnn...sojok sikit..leh sejukkan hati aku ni sekali yg mmg panas membara x terkata....uiks..dasat angin wei.....nak tido x leh plak..baby kat perut tendang2....nak kata x mkn aku mkn tadi..walaupun sebenarnya aku cuma hirup sup mihun sup tu je tadi kan....mmg sedap ler sup tu pun...tp jauh ler plak nak pi..sampai kat jln duta...ok ler...tgk mak yang nyer mi kari pun sedap gak..tp mungkin tadi sebab bpns sgt..so x berapa nak ada mood mkn...heran lah...mood xnak mkn tu masih ada..nak paksa diri mkn pun susah...entah ler kenapa...kekadang tuh teringin je nak mkn appeton aqil kan bg ada selera mkn..hehehe...migrain x habis lagi ni...sakit sungguh...dari hari tu...kemarin tuh x cukup tido..pastu semalam aku tido ler jugak sampai ke pagi..hamik ko...puas hati kalau bukan bersebab mmg x bgn dah...so hari ni aku rasa nak jadi transperant ler...tp tulah kan..aqil mn leh buat aku jadi transperant..bebel2 mulut dia kang..mamamamamamama....

ptg ni nak pi umah chaq amik brg n susu aqil....ingat nak pi terus je tadi...tp nanti nak balik susah jugak....so blk rmh dulu lah...ptg2 ke malam2 sikit leh ler nak gi umah chaq...mak malu nok rasa nak jln kat bwh tu...isk isk iskk....cam aku bogel je kan jln kat bwh tuh....wah cam nak ada kilat serta adik beradik dia je ni...nak baring x leh plak..rasa skt perut...tp mata ni ngantoks sgt....cam mana ek.....

No comments: