Pages

15.6.09

Entry For Her


Hermm..tetiba teringat kat dia ni kan...either dia baca or not kan....tp apa2 pun selamat menempuh alam yg sangat mencabar, penuh emosi, ketegangan, kebahagiaan...n macam2 lagi...atas apa yg aku tau lah kan yg dia tgh tgu due...allahualam....

Aku pun heran ler semenjak2 preggy kedua kali ni...aku jadi amat penyabar...sensitif tu kompom ada ler kan...tp blh dikatakan aku mmg sabar ler..maybe sebab aku takut effect baby kan..so pada2 enemies or frenemies aku tu kan..rasa2 nak jumpa aku nak minta maaf ker or else kan...i x kisah...masa ni ok ler kan...hehehehe...tp mmg kali ni dugaan mmg amat besar bagi aku....aku harap baby aku ni akan kuat dari segi zahir n batin cam mana aku rasa sekarang kan....mmg lah dugaan yg aku sendiri x penah bayangkan n x penah nak bayangkan....tp harap semua tu ada hikmah nya....(tetiba nyanyi2 lagu tema sinetron hikmah tu kan)...AMIN...

Pasal preggy kali ni..mmg aku rasa sgt2 berbeza dari segi luaran n dalaman....perasaan takut kompom ada...pastu perasaan yg aku takut aqil merajuk...yelah..aku pun still x puas lagi nak manja ngan aqil...tetiba ada org baru akan datang...so aku takut lah aku akan jadi berat sebelah | unfair | gitu.....tp aku harap ler x camtu kan..minta2 dijauhkan....AMIN..lagii haaaaa...itu satu hal...yg satu hal plak aku takut aku x terjaga depa 2 orang tu nanti...cam mana lah ek....sedangkan jaga aqil pun aku dah rasa mental aku up n down....tp ramai org kata...selalu kalau dah dapat adik yg sulung akan pandai bawa diri...lebih kurang lah...nanti aku ckp iban x paham plak kan...pendek kata mereti lah...hahahhaa..aku pun x pandai nak ckp benda tu dlm bahasa melayu....

So apa yang berlaku minggu lepas aku rasa cam xda effect ler..walau sbnrnya effect dia sgt2 besar bg seluruh keluarga kan...(itulah penangan pe'el ibu mengandung nok)...so aku harap minggu depan xda lah apa2 yg blh membebankan aku n baby....HOPEFULLY..

Adious Amigos

1 comment:

fatin said...

yeah.. vision yang baik2 ajer...