Pages

19.6.09

Alhamdulilah

FUh......alhamdulilah sangat2...dah lepas satu beban yang amat berat dari bahu aku ni...walaupun sbnr nya xde ler berat bg aku...tapi mmg berat ler jugak...try to maintain je kan...tp makin sampai waktu makin seriau n takut n macam2 lagi lah...so hari ni terjawab semua kerisauan tuh....harap2 xda lagi tekanan yg berat camni...sib bek pregnant...so kesabaran makin memuncak sebab takut ada apa2 kan kat baby...so...kena byk sabar lah kan...nak buat cam mana...

Esok depa pi tgk GT kat sepang...wah rasa jeles ni...tp rasa nak secure jugak...lebih baik ler rasa jeles kan..karang kang pengsan kat sepang tu plak...hahahaha...so esok adalah hari duduk kat rmh gaduh ngan aqil...masak x kot...selalu kalau kat umah chaq mmg x masak pun...hehehe..aku msk bkn nya depa leh terima pun...sebab X PEDAS...huhuhu...timah blk kg tadi.esok kenduri hawa...pastu chaq blk hari ahad plak...sampai hari khamis...pendek kata aku xmo ler ikut kan...depa blk pun sebok...lagipun cam segan plak nak blk kali ni....kui kui kui...(ade ke patut)...depa x offer pun jugak...saje ler tu cari pasai....cam ler aku nak ikut....lg pun depa nek tren...kalau nek kereta..kompom kena paksa ikut tuh...hehehehehe....

So misi mencari motor pun dah stat tadi..termasuk ler org tu sebok nak beli skuter gak...tp skuter pun dah ala2 motor besar aka debab...sebabnya nak beli elegan/GTS 200..hahahaha....bila tgk LC YAMAHA tadi teringin gak...tp sebab motor itu adalah sgt3 PANAS...so cam ralat ler jugak kan...sebab sebelum ni dah hilang...kang beli lagi hilang lagi....so pendek kata..kalau nak beli biar kompom pindah kampar...then blh ler beli...kalau x...kalau sanggup nak bawa tetiap mlm naik tingkat 4 simpan kat umah blh ler...hahahaha...korg ingat sng hilang motor n ganti je yg baru...LC tu mahal tuh..dah lah shantek...sexy gitu...wahhh...mmg aku x halalkan lah sapa yg curi motor LC tuh..hampesh jer....org yg curi tayar dulu tuh pun aku dah sumpah mcm2...inikan sebiji motor plak tuh.....isk isk iskkkkkk

1 comment:

Buyuiazliana said...

ko ala2 dark witch la..suka sumpah2..hehe!