Pages

25.6.09

My first Baby Cap for 2nd baby


Tadaaaa...ni ler benda pertama yg aku beli tuk baby no 2 ni...hehehe...comey plak aku tgk tadi...so aku pun rembat ler...tgh2 bulan kan nok aku rembat baby cap ni...rega rm5 je...k4 kan rajin ada je benda clearance stok kan..so aku amik ler satu...ingat nak beli bantal kan...tp bantal aqil jer dah penuh katil dia...lampin maybe ler aku akan beli lagi kan..sebab aku suka bg baby pakai lampin bulan pertama ni..tetiba jadi ibu sejati tau...yg klasik lagi...ekeke...bkn apa pun...sayang ler kan kulit depa tuh...stil baru lagi...mn tau dia alergic ngan pampers ke apa kan...pastu xkan rajin ko tukar pampers 2 jam sekali kan...kalau lampin leh tukar selalu...bkn aku yg kena sental pun....at least ok sikit kulit depa kalau pakai lampin awal2 bulan ni kan....xde ler merah ke apa ker..sian depa nanti...dok melalak je...depa melalak kang...ngan mak2 dia sekali melalak....dah ler mak dia ni kekadang mental tu kureng sikit..(pengakuan tu)...hahaha...

Dah 25 week ni....aqil pun makin manja jer....penat gak keadang tu dok asyik dukung jer...rasa nak patah pinggang....plak tu kan...rajin ooo...kalau kite tgh mengemas...dia pun reti je susun blk brg2 mainan dia....botol susu dia letak kat sinki...part sinkin ni...bila dah letak tu...siap hangkut kerusi tu kunun nak cuci....basah lantai ada ler....rajin sungguh anak mama sorg ni nak menolong....amin....tp selera makan aqil ni....ON n OFF...jenuh gak nak pujuk...tiap2 hari aku msk benda lain2....haaaa...mmg syok ler tgk aqil membesar depan mata...macam2 jadi n perihal ler....baru ler sungguh2 rasa cam ibu sejati aka ibu klasik....wahhhh...aku sanggup korban kan keje dari suh org jaga anak aku...huhu...fobia...trauma..takut...macam2 lagi ler...nak2 ada plak umat ni send video maid yg sgt jahat n kejam nya....sungguh x perikemanusian jer....tuh yg kekadang kaum depa kena dera bkn main lagi pi masuk metro muka depan lagi...yg depa naya budak tu...xde plak nak metro muka depan....sian bebudak tu....isk isk isk...tetiba mak jd sedih...off lah story ni....

Adious Amigos

1 comment:

Buyuiazliana said...

akulah umat iteww..kan kan??ekekeke