Pages

22.6.09

Me as IBAN


Huh...malam tok aku ka jako iban...hamek ko....uiskk....lemai tadi dlm pkl 8 bakanya aku betemu ngau Thomas..laban ka ngamik barang ka dikirum mak ngagai aku...nganti ba transit KL tadik...bisi lah dalam 15 minit bakanya aku ngantik..baru thomas datai...herm..satu kotak...alu ari nyak tadi...lantas ke tesco ka meli utai pakai lauk ke minggu tok....biasalah..dah baa tesco..beli lah macam2 utai...maioh gak...datai gak seratus lebih rega ya...udahnya..aku semadi jako jak ke azrul madah pengelap kaki nyak rm5 jak...ya alu stat mut2 baka nama..dah lah didinga bala org...mua ya nyak nang sigi mua nadai nemu malu...enti enda nadai lah pengidup ya nyak bakanya...pedih ati mai aku tadi...laban utai ke dibeli nyak semua ngau utai pakai ya gak...semua ngan pengena ya gak..mut2 ungkit jako lama aku...geram mai ati..aku pun sigi suka mut2..tp aku nemu dini alai aku olih mut2 ngambi ke org nadai nemu...Uhhh...nang sigi dasar mua nadai pemalu...ka mai kita sekali baka ya...enti aku nemu..awak ke diau jak bak dlm nyak...ya nyak agi teruk..ngambih ke duit nadai nemu pejalai...aku ngambih ke duit bisi dipeda..semua pun ngau ya gak...enti ya ngambihkan duit aku ukai main agik...huh...

Adious Amigos

2 comments:

azataq said...

ni jgn ada org iban lain baca sudah..malu aku kang...hahaha..tunggang langgang bahasa iban

Buyuiazliana said...

br nak sajest awat tak amik PMR bahasa iban je??ala pi tesco mana ade brg harga below 100..nak below fifty pon payah dh la ni...