Pages

4.6.09

Baru Sampai KL

Huh tudiaaa...bkn main lagi..dah seminggu lebih x bertenet ni....aku rasa cam dah nak giler dah...isk isk isk....bosan tahap gaban ler palk..time2 tu ler aku terpikir nak tukar kan pc aku ni jadi laptop n stimix jadi broadband...ekeke..(statement ni kompom si buyui angin..hehehe)...disebabkan laki aku tu xcident hari tuh...aku pun ikut ler jugak blk kg..apa jadah nyer plak aku x blk kang...jadi bahan gosip kang...pastu blk pun jadual penuh...kenduri sana sini...sampai kat teloi kedah nuu...mmg sakit lerperut aku dibawa bergocang dlm kereta masa tuh...ngan jln2 x rehat2...kuar plak ayat yg x sedap didengar dari pak mentua den....pastu terjadi ler menantu derhaka kjp...isk isk iskkk.....INTERMISSION...kui kui kui...tp kalau aku nak cerita mmg jadi novel kang..pendek kata..masa aku xda dlm seminggu lebih tuh...mmg bz lah jugak..disamping bz tido n makan kan...kalau sebulan mau kembang aku duduk kat kampar tuh....isk isk iskk....ikut nak balik esok jer...tp x jadi..so blk mlm ni jugak....tp sepanjang aku kehulu hilir masa cuti hari tuh...tepi jalan tu aku tgk...BANYAK NYA MANGGISSSS.....tp tulah drebar x benti2 ler plak..tgk je lah...sblm blk tadi dpt ler mkn sikit manggis org belikan...ehehehe....sekarang pun tgh penat lagi..sebab sorority tgh nak up stamina...so aku tulis kjp ler blog kan....lagipun nak tulis aku pun x tau nak ckp apa dah...cuma saje nak menaip jugak kan..nanti org ingat aku punya blog ni x jln plak...bersawang ler apa ler.....hehehe...

3 comments:

Buyuiazliana said...

manggisssss....nakkkk........

fatin said...

itu die citer blogger.. yg da lama x berblog.. seminggu mcm nak giler ek...kih kih

azataq said...

kekekeke