Pages

17.6.09

Fuuhhh...

Hari ni cam malas jer...jerebu tetap ada..panas pun ada..eh kjp..mn ada malas...rajin lah sikit...sebab pi cuci kain tadi...tgk..rajin tauu...dan mcm biasa...sesia nak lipat kain tergendala lagi..isk isk isk....part lipat kain tu yg selalu kalah tu...kenapa ler...pastu ngan hari ni aku rasa magic nyer...sebab tetiba aqil xnak appeton tau...siap pi amik roti ngan kaya lagi suh sapu...then dia mkn...pastu mkn nasi goreng plak...pastu...dlm kul 2 lebih camtu baru menyusu...and terus tido sampai la....alhamduliilah lah dia dah nak mkn dah...tp kena sabar ler bg dia mkn...sebab nya amik masa 1 jam ler nak tunggu sampai nasi habis kan...amik pahala,....kunyah sampai berapa kali tah...baru suap lagi...isk isk iskkk...malam ni nak try tido awal ler...asyik kan tido lbt jer...cam mana ek...susah jugak lah kan....

Hari ni nak try buat pengat durian...hamik ko...tetiba aku teringin mkn durian dikala musim2 yg mcm ni kan...beli semalam 2 biji rm10...so sebiji hbs aku sorg mkn...sedap...pastu sebiji lagi ingat nak buat penggat lah kot...cam sedap jer aku tgk depa mentua aku mkn ngan roti kan...leh aqil mkn sekali....siap sms minta resepi nok....aku ingat nak amik gbr ler...pengat tuh...tp bateri xda ler...nanti nak sms ler suh azrul beli bateri..hehehe

Duit claim insurans motor hilang dia dah dpt....aku ngan tanduk n ekor yg tajam ni konon nak menyetankan beli benda2 kan...hahahahahaha....tp kena ler beli motor jugak...duit tu leh pakai tuk deposit motor...tuh pun gatai nak beli LC..aku suh beli yg murah jer...bkn apa kan..dah sah2 deposit pun murah...bln2 pun murah...so dgn harapan ada ler duit baki kan....hahahahahaha...dasar SE#**...isk isk isk...x baik..baik ler simpan kan...uiks...aku sekarang dah pandai nak simpan duit oooooo...tp tulah...byk plak tangan suh bg kuar...geram gak aku..tp kena ganti ler jugak duit kain tuh sebab aku nak convert gi emas lerrrrrrrr......lantak ler kan berapa sangat ler emas kalau nak ganti ngan duit kain tuh...tp at least kan emas kan makin hari makin naik....kalau aku simpan dlm bank cam semalam ler...x pasai2 kena kuar kan...azrul ler ni...ceh...bw org mkn kat luar..pastu aku plak kena bg kuar duit...isk x leh jadi ni....

Alkisahnya semalam...kite org gi Sunway medical kat megan avenue II kat yap kwan seng tuh...ada health talk lah kunun....kunun 1 jam...melalut sampai 2 jam lebih...aku dah terasa ringan je bdn aku ni sebab lapar kan...ampeh jer tau....promosi dia pun ok ler...tp bila part nak byr tuh...ayakk....terus x jadi join dorg...tp kite org pegi talk tu pun dpt gak ler voucher..byk pilihan...so kite org pilih ler 2 Tiket Masuk ke Sunway Lagoon....valid 3 bulan jer....tp aku tetap nak gi gak..leh menya'burn'kan kulit sekali ni...ekekekekeke...sat..blh ke aku join benda2 kat situ ngan perut ni...lepas ker aku....xkan aku nak masuk tgk je kannnnn...air tuh...dimusim2 pns ni kan...xkan ler x leh join gelongsor semua tuh....ayak...

Adious Amigos

p/s: 2 hari lagi....

No comments: