Pages

4.5.09

Tudia

Amik ko...4 hari x on tenet...4 hari x on pc...hari ni satu hari dok ngadap jer pc...sekaligus customize blog jadi cantik lagi...rajin sungguh....nak2 plak aqil pun bantai jer tido...cam x cukup tido jer 4 hari yg lps....Huh...hari ni pelik ler..kjp hujan...kjp angin...kjp panas...isk isk isk..menambahkan sakit kepala aku ni...tp aku pun masih lagi rasa penat...so rumah pun agak bersepah ler ngan beg2 yg dibawa blk kg hari tuh....sib bek hari tuh dah susun kemas sebelum balik...kalau x lagi messy ler rmh aku ni....

1 May 2009

Aku jumpa zuraida ismail ngan asfarizan kat taiping sentral....terlaksana jugak mkn mcd...aku x tau kenapa port tuk jumpa kat mcd..cam zaman sekolah dulu..asyik dok lepak mcd jer kan...pastu tetiba zuraida kata mcd kat the store tu dah tutup...alamak..xkan tepeng xda mcd kot...xpe ler..ingat nak janji kat tesco...dum2..masuk jer simpang terus nampak mcd kat taiping sentral..ter realisasi jugak impian tuh...tapi masa tuh kan...dah ler panas...as ler bantai punya lah lbt nak tunggu...sekali dia angkut satu family da keluar...xpe ler..janji dpt jumpa sudah...ingatkan dpt jumpa reramai....

Pastu mlm tu aku ikut kakak aku gi Sambutan HUT 9 Renjer...Dah lama x pi hari keluarga 9 renjer ni semenjak bapa aku dah pencen..acara dia masih sama...keseronokkan tuh tetap sama gak...

2 May 2009

Tgh hari gi bkt gantang rmh mak amir...ana tunang...masa kite org sampai...mmg dah siap masak semua..tinggal nak makan jer...ekekekeke...semua makcik2 ada..kecuali hari tu x jumpa acu..tp mak teh ngan cakap pun x larat..gagah gak nak mai join sekali...

Balik dari bkt gantang tuh singgah kjp kat kem lagi...terlepas aksi tgk org tuh jadi artis...tp dpt tgk org tarik tali ngan dpt hadiah2...tp best gak..dapat jumpa kengkawan mak ngan abak dulu...x sangka plak ada gak org pencen dtg hari keluarga...pastu belek2 album lama..nampak ler muka2 abak zaman dedulo...ngan muka aku sekali(walau kakak aku yg sbnrnya jumpa aku x sendiri x jumpa)...Uiks sampai x hengat dunia belek album lama tuh..terus lupa nak gi bdr baru

Pastu kelam kabut plak mandi2 terus gi bdr baru...Nak jumpa si azliana ngan anim sempena qiqah ngan cukur jambul anak anim...dtg pun dah lbt kan..xpe ler...janji dpt jumpa..sembang kjp je pun...kepala aku pun dah menggon...ngan aqil pun berak ler plak....So azliana balik aku pun balik...lagipun mesti anim letih kan...Rupanya xde ler jauh sgt rmh anim tuh dari rmh mama pah...leh beraya tahun ni...hehehehe..

Sampai rmh mama pah...aqil terus terjun kolam...uiksss..siap ngan bapa terjun sekali..kali ni private sikit sebab akak2 ganas xde..so mandi sensorang..hehehe

3 May 2009

Pagi Ahad tuh ingat nak ikut gak pi kenduri kat penang tuh...ingat kan semua pegi xkan aku nak tinggal sensorang kan....last2 mama x jadi pi..so aku pun x jadi..ingat kan leh blk awal..si azrul plak pi..cet..ingatkan kalau pi ngan chaq xyah ler azrul pi...tp malas ler..agak benggong kat situ..so aku tinggal ler ngan mama ngan timah...kite org pusing parit buntar buat penat kaki jer..dpt ler satu kuali kecik yg comei berharga 6 hengget....pastu pi kedai bamboo inn beli kuih..sedap gak kuih kat situ...dah lama rasa nya x mkn kuih muih cam2...tunggu bulan poser br byk kuih....

Ptg tunggu dorg balik dari penang agak lambat ler jugak..so sama ler kesimpulannya....blk lewat gak...kelam kabut jugak masa tuh....menyampah aku x yah ckp dah..mmg aku rasa nak lempang jer...tp lantak ler dorg...tunggu jer aku ni kumpul byk2..kang meletup baru dorg tau....blk tuh perut aku mmg sepanjang perjalanan tuh rasa nak terkeluar....INTERMISSION....hehehehe

Pendek kata mmg agak penat gak ler 3 hari tuh...mmg syok..tp tiap kali balik..kompom ada benda yg akan menyakitkan hati aku ni...tuh yg rasa mls nak blk tuh.....ok...adious amigos...cam biasa dah dekat kul 6 aku akan stop pc kejap...pas maghrib baru start balik..cam org keje plak...sebab time nih nak mkn minum ptg ngan aqil...bkn ngan azrul ek..org tuh xde maknenya nak mnm ptg..blk pun dah maghrib....lagipun time camni yg rasa kering sgt tekak..pastu time camni ler suhu bilik ni agak pns sikit...pas maghrib baru sejuk sikit....

P/s: ler..x sangka pakcik omar terbaca blog den nih...alahai...nak nyuruk bwh meja kjp....isk isk iskkk...

2 comments:

Buyuiazliana said...

sorry delete sebab salah eja(Perlu ke aku mention sebab2?)anyway..komenku..tudiah...

azataq said...

apa yg kau komen....