Pages

9.5.09

Asam Pedas Sungguh

Tudia...mesti korg ingat aku msk asam pedas kan...xde maknanya...asam pedas itu merujuk kepada laki den ngan aminah....gggeeerrrrr....sakit jiwa n mental gak...tuh tgh susah hati tuh sebab x dpt nak htr monitor kat aminah...apa barang lah aminah tu sgt ngan dia...kan btl aku kata...kalau aminah tuh minta tlg dia...tgh2 mlm pun sanggup...cuba minta tlg aminah tu sikit...haram...satu jadah pun xde maknenye....kalau leh kawin aku dah lama suruh dah...sakit jiwa sakit mental tgk...tuh yg asam pedas sungguh tuh...sabut nyok lah....xpe ler lagi kot kalau...ayak aku pun dah lupa ayat seterusnya sebab chaq telah melupakan aku...kekekekeke...ooo ingat dah...xpe ler lagi kalau cheras dekat sikit....ini putrajaya ma...nak kena htr gi gombak nun...ko bayangkan...aku nak ajak dia bw aqil gi percint 2 mlm ni pun dia kata td...cam mls ler...dah lewat ler apa ler..ooo dan2 aminah tepon nak monitor....laju jer kata "km pi sat nah..." mulut den mn leh tutup lama kalau psl aminah...hamik ko...ngan chaq2 bsg sikit...pdn muka...tu aku rasa tuh..kalau semua msk tido tuh harus dgn slow dia akan kata...km pi htr sat nah....tu pun kalau..cek2 pi sendiri ler...hermm..susah kan kalau bekawan camni...payah nooo...si aminah pun ngok ngek..aku rasa time dia nak guna monitor tuh dah lama dah azrul tuh ckp..tp kenapa x amik2...dah tgh mlm ada kat putrajaya br nak amik...cuba anda katakan..adakah patut...tuh yg aku heran...xkan lah si aminah tuh xda member lain yg lebih grand blh pinjam kan monitor kjp..aku rasa ngan level aku sefamily ni...mesti ler member2 dia lagi grand and kayat2 kan....kenapa lak ngan kite org ...aku nak pinjam monitor...tuh la...x sedar tuh yg org nak kawan ngan dia sebab dia tuh sng tinggal anak bini sebab nak tlg kwn walhal hal remeh camni ler...aku pun jadi ralat ler...RALAT ARRRRR.......kalau kot ke kronik noo.

1 comment:

Buyuiazliana said...

fire sama itu aminah....sos aminah hassan tol la...