Pages

23.5.09

Huh....

Akhirnya aku berjaya jugak lipat kain yg dah berapa minggu tah x dilipat...dari kul 10 tadi rasanya ke sebelum kul 10...sambil2 tu aku ke depan ler..ke dapur ler..tgk aqil ler...plg tak tahan tuh sempat gak citcat ngan akak aku...sebok jer....sempat gak ler ber FB kjp...ha'a lah..aku la ni dah x larat nak duk direct sampai kain tu siap kan...la ni baru siap kul 1 pagi tuu...tuh pun blm lagi nak letak dlm almari...masih bersepah kat luar tuh...rileks sat..so sempat ler tulis blog kjp...hehehehe...perut pun dok cam cari makanan jer...huh....lapar la ni tgh2 mlm...rasa cam nak mkn nasi pun ada...tp nasi tuh berat sgt ler kalau mkn memalam camni...pastu bila plak masa aku nak tido karang kan...lagipun member aku yg sorg tuh yg selalu gosip sampai pagi tuh..tido awal ler plak..agaknya dia pun bosan jugak kot xda org nak gosip2 nih...hehehehetinggal nak lipat cadar ni...weekend ni pun tgh berusaha x gi umah chaq..padahal tadi ada je niat nak bw aqil gi persint 2 tu makan angin..x ke sama tuh pi umah chaq jugak...tp tgk lah kan cam mana sebab azrul keje sampai ptg..katanyaaa....rasa cam mls jugak ler kalau dah sabtu ptg br nak gi sana...cam buang duit jer kan...byk jugak baju2 yg aku dah lipat ..x sangka sungguh...dari minggu lepas nak lipat ni...x terlipat2..dasat..keja lain aku leh buat..tp kalau bab lipat kain ni....ishkk...mmg payah lah...org kata kalau malas lipat...gantung je semua bj tuh...tp aku x suka ler plak tgk dia bergantung...sebab agak bersepah jugak lah...mkn ruang lagi pun..so terpaksa lipat jugak walau pun dah berapa minggu kan...nak xnak...ok..aku nak pi simpan baju2 yg dah berlipat tuh...huh...ada aksi tunduk menunduk ni...makin lapar ler perut aku kang.....

2 comments:

Buyuiazliana said...

cet..dia leh kata aku tdo awal??mana ade...sama je time tidonya...kol 2 gak...tp aku tunggu punya tunggu bulan tak mai2....tunggu punya tunggu ko tak abes2 lipat lain..so better aku shut off jek...huhu!

azataq said...

ooo...itu mcm ker...