Pages

7.5.09

Agenda Hari NI

Erm...hari ni aqil bgn 11.30..aku awal 30minit ler dari dia kan...ehehe...sambil2 dok guling2 kat katil tuh...dok terpikir ler raya ni aku nak pakai baju apa ler...nak jugak melaram kan...time kenduri timah sok..xyah ler nak susah2 pikir bj apa...hehehehehe...dah aqil bgn tadi...terus je bg mandi..sebab dah tgh hari maa..aku pun panas..pastu perut aku ni terasa lapar ya amat sampai nak bernafas pun x leh...so masak ler nasi goreng....siap buat vico lagi..bawa aqil mkn...nak jugaklah dia mkn walau 3 4 suap jer...air vico tuh je over the limit dia minum...xpe ler...hari ni ingat nak lipat baju ler...suka ati je laki aku letak baju yg dah kering tuh...sakit mata gak ni tgk kain tuh...tp hari ni pns...cam mana aku nak realisasikan agenda aku tuh....kalau tgk xde ler pns sgt..tp suhu dia tuh agak panas ler jugak kan...pastu agak malas gak nak ngadap pc ni...sebab bilik ni pun dah pns...aku lupa nak tutup langsir dah...kalau x sedap jer duduk dlm ni...nak tido kompom x dah...den mn tido siang2 nih...bkn sebab bgn lbt..tah ler mmg aku x suka tido siang...kang bgn kompom sakit kepala..nak2 cuaca camni..mmg xde nyer ler...xpe ler..time aqil tido leh ler aku nak nyapu2 semua....masak mmg x..ptg2 kang baru masak....

Ermmm...tp mlm ni ada pasar mlm kat umah aku ni....hehehehe...lagipun semalam dah mkn nasi kan....aku ingat nak masak laksa sawak ler..sayangnya nak masak..sebab tinggal sebungkus je lagi pes kuah laksa sawak tuh...xpe ler..pasni suh mak kirim jer...apa susah....laki den pun suka laksa sawak ni...xyah susah2...ingat nak gi psr mlm jer...tp tekak aku ni xleh nak pi psr mlm...sebab kalau aku pi mesti aku terus xtau nak mkn apa...bkn sebab byk pilihan..sebab bila dah mcm2 bau ni aku jadi x tentu hala dah...terus x beli..akhirnya aku beli yong tau fu jer ngan tau fu fa yg benda2 tu semua aku akan makan tuk esok hari...selalunya kejadian cam2 ler..xyah ler kan gi psr mlm hari ni...kita mkn laksa sawak jer...karang suh azrul beli toge sikit...isk..karang bkn sikit...byk...dah 2 tahun rasanya aku x msk laksa sawak tuk raya ni....erm...dan termasuk lah raya thn ni...aku x msk jugak...tp rasa cam nak masak ler...sebab ramai org kali ni raya kat kampar..sebab chaq ada...so ade ler byk org leh tulung kan...hehehehe...bkn susah pun nak msk....tp tgk ler kalau aku mampu...sekarang ni kalau msk kat dapur tuh aku rasa dah x larat...kali ni mmg aku rasa x larat langsung...tp aku gagah kan jugak...nak buek camne kan...xkan nak duduk terbaring je kan....ok lah...kang aku citer lagi ler memalam...aku bosan ler...nak nyapu jap..kang angin kuat terus x leh nak nyapu...chowww

Adious Amigos

1 comment:

Buyuiazliana said...

aku pernah mkn laksa sarawak...emm sedap..leh ler tekak aku ni mkn....[label:makan lagi..sbgan perbincangan semlm..hiks!]