Pages

21.5.09

Jumpa kawan lama

uiks syok oooo...ekekeke...

ni masa kenduri fatin....nak jugak pi walau dah sesat sikit kan...hehehe..penantin shantek..tp x dpt nak borak byk ler..nama pun pengantin kan...ni first time jumpa as ngan family dia..esok hari dia baru aku pasan abg man tuh..ekekeke..

yg ni semalam....location kat klcc food court level 2...uiks...syok..siap noni bungkus laksa yuuu..hehehemula ingat nak jumpa pompuan2 jer..tp cam x jadi..so angkut ler laki ngan anak ngan tunang org tuh sekali...meriah sikit...dan aku pun cam biasa..depa dok citer2 org ni org tu..aku akan sentiasa tanya..sapa tuhhhh....dan dorg pun akan jawab ler..ko x kenal..ala..bdk tu bdk ini..hehehe..sori lah guys..i have short term memory...ekekeke...tp best ler semalam...x cukup jam ler nak jumpa...fix sgt time..ye lah..nama pun jumpa mlm..aku nak jumpa siang blh jer..tp aku ni mls ler nak bawa aqil nih..x larat..lagipun as keje..noni pun satu..awal2 hari tuh xnak kata nak jumpa..kalau x leh jer nak pi bekelah ke weekend tuh...hehehe..dan blk kg pun x jadi kalau weekend nak jumpa kan.....lps ni kan...ada org nak sukarelawati nak organize perjumpaan besar2an ni...azliana jgn buat2 x tau plak...tp jgn buat kat SP plak..xda sapo nak mai kang..hehehe....

hehe..sori lah buyui aku terlupa...tu ler..ko send kat fb jer..xda dlm simpanan folder aku ni...hehehe...ni masa anim buat cukur jambul n qiqah qaydeel...qaydeel ke haydeel ek..x lama pun aku...sat jer x sampai 30 minit aku rasa kat situ...sebab buyui pun nak balik...aku pun berangkat ler jugak..hehehe..lagipun aqil dah berak masa tuh...hehehehe...xpe lah anim...raya kita leh sembang byk2 insyallah...kg dekat je pun...lagipun masa ni aku tgk muka anim pun dah letih bangat...xpa...lenkali kita sembang sampai mlm...wahahakhahka

6 comments:

Buyuiazliana said...

huh.....KENAPA KO MASAK KANGKUNG TAK LETAK SAMBAL BELACANNNN?????ooppss.. silap...KENAPA KITA JUMPA ARITU TAK MASUKKAN SEKALIIIII?????sama label ape????

Buyuiazliana said...

besar2an???ye n masa tu kalau aku nak wat kat taman ala2 central park ko jgn bising key???

azataq said...

ha'a kan lupa ler...kjp aku edit ekk

Buyuiazliana said...

raya aku akan gegeh drive sendirik..doakaan kejayaan aku..wakakakaka![jgn salah simpang penang aku jadinya]

Umieqadeel said...

aku xpenat le cherly tp aku tak puassssssssssss...

fatin said...

mm.. mmg syok jumpe kawan2 zmn skool... tingat lik zaman tu.. hee.. mmg x rase kenangan skool tuh dah puluh tahun dlu.. hehee ;)