Pages

20.7.09

Wow...

Hari ni aku berjaya off layout...ekekeke...sebab aku nak load cam lembs je kan...and hari ni aku berjaya poser ngan cuaca yg agak kering n panas ini....alhamdulilah...ingat nak direct kan sampai jumaat ni....insyallah...sambil ganti2 balance2 poser yg lps kan...hurrm...apa citer ni...

Hr sabtu hr tu bawa aqil cari ikan nak temankan si OTAI..(ikan)..sian dia..muka pun dah monyok tinggal sensorang kan kat aquarium tu...so kita porg pun gi ler...excitednya aqil tgk ikan2 itu...mengalahkan aku...so kita org beli 3 jenis ikan yg lain size n lain jenis....saje nak variasi kan...mn tau hidup kan..sebab sebelum ni aku beli semua sama jenis n saiz...semua mati..ada kot 30 lebih ekor aku dah beli....last2 tgl otai sorg jer....la ni otai dah besar...so byk ler jenis ikan..yg aku suka plak dok ngadap ikan tu....shomey2...alhamdulilah...dah 3 hari depa still idup..sebab aku pesan..jgn gaduh2..jgn gigit kawan2 lain...sama2 idup...otai tu kena respect..ekeke...tp otai aku cam malu2 plak masa kite org letak ikan2 baru tuh...dia duduk dlam drum tu agak lama ler jugak...terkejut kot tetiba jer ramai ikan mai kan...so ada ler sejam camtu kot..baru otai kuar ramah mesra ngan ikan2 yg lain.....minggu ni nak pi beli lagi ikan...ekeke..

Sabtu tu...nampaknya gagal lagi aku nak wiken kat umah sendiri...ekeke..sebab kite org midnight tgk Harry Potter..so terpaksa ler htr aqil kat putrajaya...tgk pun kat GSC putrajaya...so lantak ler..midnight pun midnight ler..janji aku dpt tgk...yg jd mangsa adalah laki ku..hari ahad dia kena keje..standby jg kontraktor...ekeke..jaga jer..bkn nyer penat pun...huhuhu...blk dari HP tu..tgk ada satu surat saman paking...isk isk isk...kul 00:54 plak tuh..ada ker patut...mmg polis ler..dasar *&%^$...mmg tau org akan paking kat luar sebab dah tgh mlm....lantak ler mlm minggu pun...sapa yang nak duduk tgh2 padang depan alamanda tu tgh2 mlm kan....x menganggu langsung...saje jer nak saman org..tu lah aku kata..mmg dasar polis &*&%$

Hari ahad...hari yg sgt boring...no pc...no jln2...and last..aku berjaya tido di siang hari.....isk isk isk...mmg bosan ler...pastu ptg tu chaq ajak gi taman..sib bek kan..kalau x mmg tahap bosan bumblebee lah...kui kui kui...gi taman putra perdana kat putrajaya tu...ler..cantik jugak taman tu...sesuai nak detings2...sesuai nak rekreasi..kelah2 di tgh padang atas bukit uuuu...syokk...nak joging2 pun ok gak..mmg syok...tp limit sampai kul 7 je yer...kalau anda didapati merayau2 disitu lps kul 7..kompom kena halau....hehehe..so jgn berangan nak detings sampai ke malam...

So niat minggu ni ingat nak posa....sebulan lagi nak pose kan...so baik aku poser tuk biasa kan aku n baby aku kat dlm perut ni...kang terkejut plak...kira minggu ni aku tido awal ler...sebab nak kena bgn sahur..aku kalau x bgn sahur..mau pengsan kang posa...and secara x langsung org tu bawa bekal gi keje...kui kui kui kui

Adious Amigos

No comments: