Pages

13.7.09

PWMD

Rasa mmg nak bercerita...tp perut sakit blk lah...plg teruk x leh nak berpijak belah kanan...masa gi umah chaq leh tahan lagi...nak blk tuh ok sikit...sampai rmh tuh...hbs dah...rasa cam kena pakai tongkat...sebab mmg x leh nak berdiri belah kanan...kena baring n duduk...bila berpijak belah kanan ni...aduhai...rasa cam tercucuk je tulang kat perut belah kanan ni....pendek kata x leh nak berat belah kanan...ok abaikan...

Inilah keratan akhbar sinar edisi perai selatan....huih...x sangka plak kan...sampai glems camni..i pun terasa glems..ekekeke...yg penting aqil kat tgh2 tuh...inilah acara weekend aku hari tuh...menghadiri perjumpaan generasi belah laki aku ni...mmg meriah u olls...(ayat buyui ni)....sesi bergambar tuh yg meriah sungguh sebab mmg best ler..yg atas tuh yg mn sempat celuih dlm dewan...x kira yg kat kemah kat luar yg tgh mkn tuh...yg tgh sok sek2 kat tepi2 dewan tuh...pendek kata..mmg x celuih lah dewan dgn kehadiran generasi2 depa ni....ramai sungguh.....tp mmg letih...aku pun letih gak..dok kepong aqil...penat siot....dah ler aku ngantok...bgn awal pg...giler ahhh...sempat jugak ler aku melelapkan mata masa sesi tahlil tu...ekeke...x sengaja mak...sebab dah ngantok sgt...laki aku pun sebab dia technician...so dia dialu2kan dan dipanggil2 buat keje...sapa suh jadi technician kan...so aku pun terpaksa ler jaga aqil...penat giler...hasilnya..adalah rungutan aku kat atas tuh....



Pastu sesi bergambar keturunan demi keturunan..kira azrul ni keturunan dari hj arshad anak sulung wan mat desa ni...punya lah ramai...pentas cam nak roboh...pastu beransur ke anak2 yg lain....uiks..mmg meriah...aku blk dlm kul 2.30 camtu...sebab aku pun dah x larat..nak blk tepeng lg ptg tu...sampai2 umah...semua laki bini ngan anak terbungkang kat depan tido..depa mama blk ptg2...ajk lah katakan....aqil pun siap nangis2 penat...first time aku tgk dia nangis time tido sebab penat sgt....mmg kompom dia penat sgt....so kisahnya...mmg aku x byk rehat ler weekend ni....tuh psl satu hari ni sbnr nya niat aku nak susun rmh...tp x tersusun langsung...mmg aku x larat dah td...penat ada lagi...pasni xnak dah jln jejauh...(insyallah)..perut dah makin besar...kat dlm tuh mkin ketat...so nama pun ceaser...payah sikit ler...isk isk isk...

Adious Amigos

2 comments:

Buyuiazliana said...

meriah uols...ayat aku ke kak senduk??

azataq said...

olo...lupa ayat kak senduk..ekeke