Pages

4.7.09

Scholl Warehouse Sale

Ya rabi...kul 8 pagi dah kena kejut suh bgn sebab semata2 nak gi scholl warehouse sale di subang jaya...isk isk...agak sesat ler jugak sebab xtau kemana..siap dah tgk map bagai kan...tp drebar x tgk plak..so ikut ler seken drebar yg agak benggong jugak kan...sesat2..konon nak sampai awal takut cepat hbs kan...sampai kul 11 plak...sekali tgk..ya rabi...ramainya org..aku rasa cam nak patah blk..tp disebabkan dah bgn awal...sesat plak lagi..aku try ler masuk jugak..mula dah masuk sampai dlm..pastu patah balik..sebab aku x berapa pasti aku leh dpt kasut2 tu kan...org dia crowded giler...

pastu patah masuk balik..try gak nak nyelit..walau pun ngan perut2 sekali kan...dpt gak lah..org sebelah2 dah susah hati tgk perut yg cam haper dah tu kan....ngan org belakang dok tolak2...aku redah kan jugak..nak jugak tuh..dah tu..byk kasut saiz 5 dah hbs...hangen nyaaaaa....so nak jugak kasut...beli ler jugak leather shoes tu kan...dpt ler rm60 yg kat kedai aku xtau berapa harga dia kan...tp tima kasih ler pada akak sebelah tadi tu dok tlg aku minta saiz kasut..sebab dia takut nok tgk perut aku....dpt lah jugak walau bkn kaler n design yg aku minat kan...pastu disebabkan pengalaman pertama aku ngandung dulu dok selama 9 bulan ada ler 3 4 pasang kasut putuih kan...so kali ni alang2 scholl sale..aku beli ler jugak kasut ala makcik2 suka pakai kan..mmg ler sedap kan..cuma design jer x berapa nak sedap..padahal aku tgk depa chaq semua ni pakai ok jer kat kaki depa...bila aku pakai rasa cam x serba kena..so time pregnant ler aku cuba pakai kan...kekeke...itu pun kasut tu dok berebut ngan cina tu...sebab tu pun saiz 5 semua pun dah hbs...ke depa mls cari kan..tp..chaq mmg dah pesan...kena pi awal sebab manusia kaki saiz 5 6 ni belambak haq...isk isk isk....so kesimpulan nya aku dpt kasut dua pasang..azrul n aqil dpt penat n coklat yg sekali sale kat situ...ekekekeke....

kasut i yang dua sebelah2 tuh...yg kat top tu ler...yg berbaris 3 pasang tu kasut timah n chaq...tp suka plak tgk kasut chaq yg satu tuh...tp mmg payah ler nak kasut yg cantik2 kat situ kan...tp mmg scholl brand ni aku kureng sikit minat...sebab nya byk kasut style makcik2 kan...then sebab tu ler kureng minat sikit..cuma comfortable je lah...n soft bila berjalan2...ekeke..

Pastu blk dari situ ingatkan blk terus...gi pudu plak saja cari penat...survey kad kahwin sitimah...ada ke nak buat style katun2..nak kelainan ler tuh..tp adakah tunangnya suka katun2 itu..dah ler tunang org tuaaa..ekekekeke...(pakcik lan jgn marah tau...kekekeke)..selesai semua singgah umah anti kjp...aku pun x tau ler apa kes kan..konon nak kasi tau perancangan kawin ler bagai...tp xde pun...pastu blk..pakat pengsan...ooooooooo....

Adious Amigos...

p/s: telur masin tetiba meletup dlm periuk tadi..kisahnya lauk tadi xda telur masin yg letup2 sgt ganas tuh...isk isk iskk

No comments: