Pages

7.7.09

Baby Boy Again

Model gbr aqil comey plak tuh...ekeke... Tadi ngan jayanya aku gi Horeb buat scan tuk baby...and cepat jer keluar dari mulut doc tu kata mcm baby boy...pastu terus dia cam gelabah.."aisey...u x tanya pun i terus cakap je..."..ayat yg sama cam doc Ngu dulu masa aku scan kat aqil ler..kekeke...kira kejadian yg sama berlaku td...cuma baby agak aktif sampai kan doc nak amik saiz tulang peha dia pun seksa ya amat..ada ler dlm berapa minit camtu baru dpt...so far..xda lah komen dari doc tu tadi...semua ok jer....alhamdulilah...cuma naluri aku x rasa dia laki...mungkin sebab dah ada laki kan..nak pompuan...n tambah lagi semua org dok kata pompuan..konon nak sah kan ler anak pompuan kan...(dgn alasan konon leh beli bj pompuan comey)..hehehe..doc kata kompom baby boy...so pasni kena cari nama baby boy ler...kita tunggu jer saat kelahiran dia...berdebar2 plak aku..lagi 3 bulan ni...cam mana lah keadaan nak bersalin tu karang kan....rasa cam x penah ada pengalaman kan....tp mmg tau..aku x tau cam mana keadaan masa nak bersalin tu sampai dah bersalin...sebab masa aqil dulu yg aku tau...dah keluar...sakit apa mmg x rasa.....kira ni pun first experience ler bg aku menanti saat kelahiran....harap2 baby sihat...mama tgh usaha mkn ubat ni...ekeke.. Kes ubat plak...aku ingat lah OBIMIN ni comey lotey jer kan..so aku sanggup ler beli dari aku kena mkn yg klinik bg tu...sekali nya..hamik ko...gedabaq nak rak...pjg sungguh...kalah antibiotik nokkk...so terpaksa ler redha...takut jadi cam aqil dulu kan...kesian aqil..tp xper...aqil dah jadi budak yg sgt pintar n cepat belajar...(nakal xyah cerita ler ek..hehehe) So sesama lah kita menanti kelahiran second baby boy aku yer...cam mana lak ruper dia kali ni.... Adious Amigos p/s: kan btl..tuh yg mls nak gi scan..aku jd angau...rasa nak gi lg esok

No comments: