Pages

10.3.09

Wah...

Lamanya rasa x tulis kat blog...walhal aku tau lah jugak xda orang yg buka kan...tp xpe...lantaklah...

Huh...2 3 hari ni mmg letih...bukan letih apa pun...hari sabtu kena simbah ngan hujan dan air jalan...basah lenjun...pastu hari ahad...disirami cahaya matahari yg sgt panas nya...pastu hari isnin iaitu hari ini...lembap plak...tuh yg rasa badan ni macam letih sgt...nak demam pun ada...dah ler dlm time mcm ni...pantang duduk x buat apa..kompom lah mata ni dgn easynya nak lelap...kekadang tuh paksa gak diri x tido...dpt tido 5 minit pun jadi...sebab x suka lah tido siang...kalau tido siang...kepala jadi x tentu arah...pastu badan lagi lah x tentu arah...isk isk iskk....

Ahad...

Kita org beli aquarium n ikan kap(kot nama dia haq tu) 17 ekor..first kita org beli 12 ekor...tp kakak aku tuh kata..kalau nak bela ikan jangan bg genap..bg ganjil 13 ke 15 ke..sebab nanti umur ikan tu x panjang n rezeki x masuk..alhualam...so aku tambah ler lagi lima...tuh yg jadi 17...insyallah lah hidup semua kan...seronok jugak tgk ada ikan ni...rasa tenang jer..tuh yg 5 minit ngadap ikan terus tido ngan lena nya...hubby pun dgn rela biarkan aku tido...(sbnrnya lg sng aku ni tido...xde ler org nak berebut tv n bebel)....jadi ler ceritanya lambat pi rmh chaq...sebab mlm tuh chaq nak buat bbq..ingatkan depa semua ada kat rmh..xde ler rasa nak pi awal...lagi pun masa tuh mmg letih sungguh...keluar tgh hari pi jln pasar sebab nak beli ikan n everything tuh...ya rabi...panas nya....sendiri rasa ler ye...pastuh...mula rasa nak pitam dah...sampai rmh mmg lega sikit lah...nampak hari sgt pns nyer...jd rilex lah dulu sblm nak pi rmh chaq tuh..bila tepon mama...mama kata..xda sapa pun kat rmh....siti fatimah pi bercinta...chaq mmg sungguh ptd yg berwibawa..abe joe merealisasikan hobinya...tinggal lah opah n tok wan serta cucunya...

Hari2 Yg Terlepas....

Hari tuh balik taiping sempatlah jugak botak kan kepala si aqil..sebab nak gunting rambut dia tuh...seksa ya amat...pastu plak siap menangis cam apa tah...bila guna mesin tuh diam jer terus...n terasa geli lah sikit...almaklumlah guna mesin tuh kuat nyer bunyi...mungkin dia rasa cam pelik sikit kot n takut sikit dgr bunyi mesin botak kan rambut tu kot...so result dia mmg lah memuaskan...

inilah hasil tangan bapa dia sendiri

nampak besaq sikit

posing wajib..x blh xda

itu ler rupanya.....makin nampak bulat kepala aqil tuh yg sememang nya bulat...semua ler makcik2 n pakcik2 termasuk ler opah n tok wan...bising2 kata x comei..sian aqil..hehehe...bukan apa depa sayang rambut blonde aqil tuh sbnr nya...kan kan kan....ala..kalau dah mmg blonde...akan blonde jugak tuh walau nak botak kan sekali pun....hehehe...inik n akik x tgk lagi..dgr jer...mak yang dayang dah tgk live from webcam...hehehe...tu lagi sorg pun kata huduh..kesian nasib aqil....tu lah abak dia naya dia kasi botak..tp itulah jalan terbaik untuk selesa kan kepala aqil tuh...kalau x rambut pjg...siap blh sanggul lagi tocang..pastu selalu jadi persoalan orang ramai...pompuan ke laki ni bang???...isk isk iskk...kekadang sedih aku..penat aku bg pakai kemeja ler..apa ler...org blh bantai tanya gak lagi pompuan ke laki...aku bg botak terus xda org persoalkan dah....kalau x tuh...byk sungguh soalan yg aku rasa mmg remeh aku nak jawab...kekadang tuh sampai org ckp...kenapa buat rambut dia kaler tuh...isk isk isk..xkanlah au ni gila nak dye o die rambut anak aku tuh...pelik sungguh..sayang kesuburan n keaslian kulit kepala anak aku tu nanti...isk isk iskk....so itulah...nak tgk ker gbr dia masa rambut pjg tuh...kira ala2 sebelum di botak kan sampai cam tuh

ni lah rupa dia 2 bulan sebelum botak

Ok lah kot..sampai sini je lah...dah ngantok sgt nih...sbnr nya byk cerita nak tulis nih...tp byk yg private ler...gosip2 hangat kena private...hehehe

Cau Cin Cau...

No comments: