Pages

26.3.09

26 March 2009

Hari ni sejuk sangat...ruginya x tido siang...isk isk isk...tapi tadi bgn kul 11 tuh...aqil up sikit 11.30...kalau cek dok baring lagi kompom sampai kul 12 budak tu tido....sejuk lah katakan..Pastu hari ni pun agak kemalasan sikit lah...sebab rmh bersepah...Nak kena susun bantal n toto tuh....plus lagi aku keluar kan satu lagi pc lama untuk aqil jahanamkan...asyik nak berebut ngan aku jer....pastu dok pening kepala nak format balik...dah ler tuh konon nya nak install siap2 jer dari pc aku nih...terjangkit plak kat main hdd aku....ayak...dan secara x langsung nya aku kena format sekali pc aku....leceh sungguh....kena lah plak aku install balik....mls ya rabi...pastu terasa sakit perut lah plak..rupa2nya ter***...bertambah lah lagi x best....

Hari ni makan nasi lauk pekasam ikan ngan tempoyak jer...hbs nasi....dasat sungguh....punyalah susah nak mkn sbnr nya...dpt pekasam...pergh....laju je mkn...Dah ler mlm ni ada pasar mlm...Mmg kalau dah ada pasar mlm ni km mmg x msk dah...Ingat nak pi beli sayur2 kot...kompom ayam aku x beli dah....Dah ler hari tuh ayam kat situ bau...tuh yg punca sebenarnya aku xnak mkn ayam dah...bkn lah xnak mkn langsung...tapi selera dah kureng sikit kat ayam tuh...lain ler kalau yg dah siap masak kan....kalau yg mentah mmg aku x mampu nak pegang...dah cerewet skang...Oklah....dok tunggu azrul balik ni...lbt ler plak...

Adious Amigos

No comments: