Pages

16.3.09

March 16, 2009

Huh....hari ni hari yang amat sibuk...aduhai...kenapa lah rumah aku ni mcm tongkang pecah...aku amik masa satu hari nak susun kemas balik...sebabnya..sambil2 tuh aku rehat kejap...x boleh nak buat direct sebab takut pengsan...dah ler kurang nak mkn...kang dok buat2 keja...terus pengsan...nih pun x mkn lagi ni....mlm ni ingat mkn spagethi je lah...x larat nak masak ler...spagethi senang sikit nak masak....baling jer masuk dlm periuk...settle...

Hari sabtu hari tuh pi rumah along kat bukit jelutong...mkn2...mmg best lah...hidangan nasi ayam dengan tomato yang amat menarik perhatian serta salad nyeee....ayam nye kureng sikit...almaklumlah...sejak menjak ni...susah sikit nak makan makanan dari kumpulan daging ni...x tau ler kenapa..rasa cam berat sangat...dlm petiais tuh pun yg berlambak cuma sayur...daging ayam tuh pun sebab nak msk lauk untuk aqil...kalau x....haram ada dlm petiais aku...kekadang tuh aku terpaksa jugak mkn daging...ye lah...bdn kita nih pun memerlukan lemak jugak....tapi janji bukan aku yg masak daging tuh..hehehe...tp mmg sedap lah nasi ayam along msk...yg paling sedap ciskek along..yummie2....licin....chocolate moist x berapa nak habis sgt...ye lah...mkn byk sgt sakgi muak...ciskek oreo org tuh...aku x tau lah ada org rasa ke x....hehehe..(jgn marah siti fatimah..)...pastu ada birthday kek....birthday kek tuh aku mampu mkn secubit jer....kenyang doo...ngan buahan2 lagi...(jambu ngan nenas je) cicah ngan kuah rojak plak tuh...very2 deliciouso...konon nya nak buat stimbot sekali...last2 stimbot bw blk putrajaya blk...sambung kat rmh chaq...sebab semua org pakat x larat nak mkn....sambil2 layan stimbot...sambil layan konsert af7 yg pertama....sangat membosankan...tp km suka isma lah...suara dia sedap nyee...pastu claudia...tp mlm tuh x best lagu dia bw...x berapa nak sesuai...kalau dia bw lagu christina aguilera...sure power giler...gbr xde lah pulak...sebab depa x save lagi...dan aku mcm biasa xkan amik gbr punya sebab aku yg kat dlm gbr tuh...hehehe...nantilah ada masa kang aku save ler...almaklumlah..sekarang laptop pakai sendiri2...so aku xtau ler sorang ni save kat laptop sorg ni...sorg ni save kat laptop sorg ni....poning den...ok...ingat nak mkn kejap lah...kang blh sambung keja balik...x sidai lagi baju...tp hari mendung lah...eceh...mcm ler sebelum nih kalau panas masuk kat ruang sidai baju aku tuh...hehehe...

Adious Amigos

No comments: