Pages

7.3.12

Semput

Ya...semput....

Cam mana semput ni leh kena....ada yg kita blh elak ada yg x blh elak..ada yg kt jangka ada jugak yg x dpt jangka...kisahnya cam mana aku leh menang percutian ditaja sepenuhnya makan minum selama beberapa hari...

Ahad : Outdoor shooting katanya beramai2...dan aku sebagai camwhore model penting kena wujud lah kiranya....dan venue tuk outdoor adalah sekitar putrajaya dimana semua org tau putrajaya walau ada pokok matahari tetap sampai ketulang..ini disebabkan angin pns lah..dan ada sedikit acara mendaki bukit...eleh bukit rendah jer..dan sedang mendukung diva yg tgh melalak....jadinya ada sikit lah...

Dah selesai...lama gak ooo...ada kot 2 jam lebih kureng..ke lebih tah....terus memecut pulang ke kampar..tetiba lak mlm tu angin agak panas...oh sblm tu..ms on d way tu ada mkn potato chip dan lps mkn tu lupa nak minum air...x sempat kekdahnya....campur angin lg...jd tekak agak kering sgt dan perit pada sebelah mlm dia...

Isnin : Demam menerjah bersama selsema yg mmg dok manja2 ja.....hbs..duduk lah kat rmh yg mmg mengundang debu x hengat....dpn rmh ada org buat rmh x siap2 lagie.....

Selasa : Lagi sekali berpanas..ni bkn pns sgt apa pon...sebab pi klinik ja..tapi cuaca sgt panas la ni..tambah demam plak..pehtu tetiba teringin laksa penang...pi lah msk sendiri...tetiba...ptg tu teus flet...xda hint sikit2...teus kn tahap yg sampai x leh nak bergerak...so makan masa byk lah mentara nak pi spital...nak mandi bergerak ke bilik mandi dah setengah jam...nak pakai baju semua dah sejam...dah siap2...beregerak keluar bilik ke ruang tamu dah mkn waktu yg pjg jugak....akhirnya sampai jugak ke hospital dlm 7.30 ptg camtu...dan kul 10 doc suh admit..x ckp byk dah.... ' u duduk lah kat bilik u duduk dulu tu..sng bw baby..nanti ai tepon dorg tuk tau ada katil kosong x kat situ...' dan yer..mmg sgt kosong bilik ni...nak angkut hero pon blh....dan kosong nya bilik ni menyebabkan aku x leh nak meng exercises kan mulut aku ni...

Jadi..itulah pakej2 penting yg aku sengaja x elak yg telah melengkapkan percutian aku ni...

p/s : Lepas ni kena berenti mkn LAKSA PENANG dimana makanan itu adalah makanan kegemaran aku.....aku rs blh kot sebab sblm ni aku suka mkn KETAM..pastu acara yg sama jugak menyebabkan aku masuk spital...terus x mkn dah ketam....lps ni ada lah org suka dengki kang mkn laksa depan aku sambil mengiurkan diri kata sedap...awas korg kalau aku telanggar pantang........

Oh tapi..laksa negeri lain aku leh sumbat lg...hahahahahahahaha

2 comments:

Buyuiazliana said...

point yg penting laksa antara faktor penyumbang semput ko tu.. DAH TAU BISA MAKAN LAGI. DEGIL. ye aku MARAH

azataq said...

Selalu mkn ok jer...tetiba nak kn....x nampak tu..pakej lengkap...bkn slh laksa jer....ye aku melawan...ngan nada ala2 nak nangis...boleh?