Pages

8.3.12

Kenduri...



Ok...ni aku nak ckp...kira terus terang lah....

Aku mmg dr kecik mmg x diasuh buat kja2 berat....mmg x penah...sb mmg semput dr kecik...jd nya mak pak aku mmg x bg n elakkan dr aku buat keja berat....even skrg pon kalu dorg tgk aku lm sgt duk kat dapur pon dorg akan pgil p dpn....bkn nak kt aku manja ke apa yer...bkn...dan aku pon bkn lah anak kesayangan jugak....

Sebab tu bila kenduri kendara belah sini...mmg minima sgt lah keja yg aku blh buat...dan mesti ada ckp2 yg x sdp aku dgr...dan penah jugak aku berhempas pulas ms hari nak kenduri...then bila pg kenduri aku zooom terus p ER...pon ada jugak ckp2 yg x sedap di dgr...yelah...org2 ni mmg jenis x penah nak paham...reti tau main sondol jer....

Dan mmg jugak aku x reti buat keja secara berjemaah nie...mmg total x reti...kalu aku sensorg buat mmg blh...kalu ramai2 mmg x reti...plus plak bila ada kenduri rmh sedara2...ini lg satu...aku mmg x suka msk dapur rmh org lain...kecuali kalu rmh tu mmg aku dah imun...kalu nak suh aku sebok2 tlg..mmg x punya....

Dan akhirnya..dpt cop MALAS....

p/s : sedih bila org lain buat x kn bsg pon...bila kn kat aku dpn org siap melenting...

Perangai org...ssh nak paham...kita org luar...


Sent from Samsung tablet

2 comments:

fatin said...

sabar je lah... =}

azataq said...

itu jelah yg mampu....ikut hati mau di jolok2 jer mulut tu....