Pages

8.9.09

The day nearly come....

Isk..aku ni..makin hari nak sampai...makin berdebar plak aku...makin rsa takut....kenapa lah...rupanya darah gemuruh aku ni dtg bila time nak bersalin jer...hari tu br hint sikit jer...dah mengigil sampai malam...debaq2...alhamdulilah x jadi apa2 pun...mungkin air lain kot yg kuar...pastu ni nak tunggu keputusan cara nak bersalin jumaat ni..pun berdebaq2 gak....dah ler xda experience bersalin ni....mmg dub dab dub dab lah...[cam siti fatimah yg berdebar nak kawin ler plak]..ekekekekekeke...tp kan..tulah...harap2 semua nya berjalan ngan lancar....xnak lah plak..elok leh salin normal..terus kena c-section sebab darah tinggi....blh ker???? blm tanda lagi dah dub dab dub dab...isk...mmg takut.....first time ni..masa ngandung kat aqil xda ler sgt perasan gemuruh tuh....[sebab dok asyik berjalan je kot]..tp ms tu larat no...awat la ni dah x larat...nak gi param pun rasa dah letih...[tp gagah gak u olls...sebab suka gi param...walau hanya beli kuih sagu jer]...jln tar dah kena banned...sib bek..kalau x..kopak lagi si azrul tuh sebab aku dok soping kat jln tar tuh...ha'a lah murah kan...tp kalau dah beli byk..x sama jugak ker duit yg kuar tu kan...hahahahaha...ingat nak kena pi jugak jln tar tu...nak cari batang buruk kat dyg...ngan dodol sama kot...sebab sana susah nak dpt dia ckp...dodol pun x sama rasa dia...sib bek dia x minta kirim serunding thn ni...thn lps x sempat nak htr batang buruk tu kat dia..sebab oder dah nak raya..aku pun dah blk kg masa tu..so thn ni dia advance...blm poser lagi dah pesan....

Pendek kata...aku xda pilihan lain melainkan pilih GH tuk tempat bersalin...sebabnya..taknak ler kat kampar or tepeng kan..kena memerlukan pakar..x pasal2 aku kena htr gi ipoh kan...x ke nyosahkan aku jer....anak kl ler dua2 anak aku tuh....pastu membesarkan kat kampar....boleh?? rasanya kalau kat GH tu...depa dah siap asing kan kot penyakit yg tgh kronik abad ini...so kena elakkan fikir penyakit itu...ok...aku dah dgr bunyi mangkuk kat depan tu....

Adious Amigos

No comments: