Pages

14.9.09

2nd entry for s8003

OK...melampau x kalau aku kata aku dah bosan ngan s8003 ini....isk isk iskk..baru je berapa hari kan...bkn sebab rasa susah nak gi samsung customer service..yg dua kali aku gi...dua kali gak tutup....lagi satu...maybe sebab dia br sgt kan...so application for game x berapa byk n best...so bosan ler...lagipun..apalah kegunaan s8003 itu untuk aku bila berada dirumah....nak buka wi-fi or 3g...baik aku buka stimix...nak men mp3..baik aku buka kat pc gak....xkan ler aku nak meroyan amik gbr setiap masa plak ngan s8003 tu kan....

So kira nya dia berguna bila aku berada diluar rmh..jauh dari pc...tp kan...dok berebut plak ngan org tu kan..nyampah jer....[tetiba kan aku mengalah]..kalau ikut hati ni...xde maknanya aku nak mengalah...pastu tetiba plak org tu kan jadi x leh jauh dari tenet bagai....[hangen x????]..pasnikan...nak racun dia beli router ler...ekeke...dia ada sebut td...kirenya dia leh ler guna s8003 itu dirumah..so x ler berebut pc ngan aku kan.....dia still suka lagi men s8003 itu...aku dah bosan....dah mcm apa jer aku tgk ha...cuma alarm je ler yg best...itu pun aku guna time nak sahur jer..sebab xyah tetiap mlm aku kena set alarm jer...cam 3230 aku tuh....tetiap mlm nak kena manual set...x leh set repeat alarm...bohsannnn

Tapi mmg ler jet ini agak comey lah jugak...plus..aku dah tau 80% guna dah...so dah buhsan ler kan...part setting gps tu mmg fail..sebab x penah pun nak guna benda alah tu....so kita tunggu pada yg pakar...wi-fi everything semua pun dah tau....part nak setting psl drop call tu....itu mmg kena htr kedai ler kan...sebab dah mcm setting aku cuba buat dah pun...kat situ ler timbul rasa bosan nya aku tgk henset yg cute miut tu....isk isk iskk...tp kamera dia best ler..so xde ler aku usung kamera bagaq lagi kehulur hilir kan....ok kamera dia 5 megapixel uuu....i laikkk....itu jer ler kegunaan dia yg aku plg byk guna buat masa sekarang ni...kekeke...lagipun leceh gak nak bw kamera kehulur hilir je manjang kan...kite bkn tourist...setakat nak amik gbr gediks2 jer blh ler...kekeke...plus x perlu ler aku nak mengecaj byk sgt gadget...sekali caj jer..hbs citer...

La ni tgh berusaha cari surah2 yg baik tuk baby...nak save kat phone baruuuuu...wahhh...phone baru tau....almaklum ler 3230 i tu...i guna 512mb jer...sebab msk 1gb dah cam monyet je hanging kan....itupun dah boring sbnr nya pakai 3230..tp sebab org tu..dok kata..selagi leh kol n mesej...ok ler tuh...jenuh gak ler jadi alat balingan oleh aqil kan..x rosak2 ler plak...cuma kamera je dia benggong..pastu mmc kad cam susah nak reading plak....sebab aqil dah jd hacker, technician, engineer junior....isk isk iskkk...dah dia rosakkan...pastu dia nak baiki plak....cam mana???pc ni dah xyah ckp dah..tetiba tukar setting...tah cam mana dia buat pun xtau...yg plg dasat tu...kekadang jd ok lah plak pc dia buat..kekadang tuh...habessss.....

Esok keputusan muktamad...nak cari pediatrik pakar swasta....sorry to pakar2 general hospital ok....buhsan ler ngan korg..nak bg tau apa2 sebab menyebab pun cam nak cover2...x salah pun nak kasi tau apa yg korg buat apa yg perlu buat mengapa dan kenapa bagai kan....kite org insyallah leh terima seadanya...tp ni tiap kali jumpa...benda alah yg sama jer.."bende bese je ni...".."ala..sebab dia kurus sgt..."...and perkara sbnrnya apa yg dorg lakukan kat aqil masa lahir dulu pun dorg x kasi tau...itupun aku tau dari pakar2 yg aku byr air liur sampai berapa ratus hengget tu kannnnn...so...xpe ler..kuar lah sikit duit simpanan....nak2 raya ni kan.....

Adious Amigos

No comments: