Pages

1.4.09

PAS BN DAP

ARGGGHHHHH....that's my response when i got the sms from them...benda2 mcm ni yg buat aku nak mencarut ni...korg ingat aku ada pi register ke untuk mengundi...lahabau tul...ada aku kisah kalau bn ke pas ke dap ke apa ke jadah ke menang...sikit abuk pun x singgah untung kat aku...korg dok kutuk sana...dok kutuk sini...cam aku heran...kalau aku register pun mengundi korg ingat aku nak pi mengundi ker...hidup mati aku bukan atas parti mana yg mng...yg aku tau keluarga aku x bernanung mana2 bwh kerajaan...yg aku tau jugak aku x keja ngan mana2 syarikat or company yg ada keturunan parti2 ni...pegi mampus lah...kalau nak sgt menang n kaya...pi buat bomoh lah....KORANG INGAT AKU SUSAH KE KALAU AKU X PILIH KORANG....&%&%^$*@&*^$&#%^&%@&^%&^$.....LAGI SUSAH HIDUP AKU NI KALAU AKU PI MENGUNDI...PI MAMPUS LAH SETAN NAK BABI...

Menyampah bagai nak rak aku ni.....

ADIOUS AMIGOS

No comments: