Pages

15.4.09

15 April 2009

Huyoo..lama jugak x ngadap blog ni sejak menjak dok membuat gelang ni...hobi baru lah katakan...syiok sungguh...tp tulah kan...bila nak jual rasa sayang lah plak...sebab nampak cantik sgt...tp xtau lah pulak bila nak amik gbr tu kan..sebab nya si azrul ni dah semakin bz..bz keja lah apa lah...aku syak lain lah.....dah bosan aku ni ngan dia...org kalau makin byk keja mkin byk duit..aku tgk dia tu serupa tuh jugak...sama jer xde perubahan...makin xda duit lagi ada...tuh psl aku syak lain tuh..apa lah salah nya dia bg tau daripada aku tau sendiri...

Hari ni nak htr aqil pi check up pakar...bosan sungguh pegi kat pakar tuh...serupa cam pegi kat nurse biasa tu jer...tunggu punya lah lama..dia cek setakat 5 minit jer...sungguh x berbaloi..hari ni aku ingat nak cakap kat dia xnak dtg dah ler..sebab mmg dah cam cek biasa...membosankan...bukan nya dia cek otak ker..peparu ker...tak penah nak tanya dia penah sakit apa...keadaan dia...elok lagi aku jumpa pakar An-Nur tuh..walaupun bukan aku yg byr...tp...oklah...dia bg tau satu2...yg GH punya ni...membosankan...tuh psl lah salah satu aku benci kerajaan tau...tuh psl jugak aku x register sebab aku xnak mengundi...aku bosan tgk org2 kerajaan ni...mentang2 lah gaji depa mmg dah fix tiap2 bulan....depa main belasah jer...cam depa tuh hero..depa yg berkuasa sebab kita berurusan ngan depa...alahai...sori lah pada PTD2 yg kat rmh tuh yer...tp mmg btl...org2 kerajaan ni...kerek...poyo..kalau cuti bukan main lagi...kalau suh keja bukan main jugak mls nya...nyampah aku...

Banyak jugak nak tulis ni...tapi xtau nak tulis apa..aku ingat nak balik taiping lah...sebab dok kat rmh ni pun sungguh membosankan aku...bkn nya buat apa pun..ada laki serupa xda...dah sebulan lebih camni...bosan aku...lantak lah..korg nak bising ke apa..aku tetap nak blk tepeng..dari aku cari jantan lain kan...sebab kekadang tuh kita nak jugak bermesra satu keluarga dlm keadaan privasi sgt2..tp dia x boleh...kalau bw keluar pun susah..bila dah keluar tuh..suh cepat blk lah apa lah...nak pi utar blk lah...mmg sgt mengecewakan...adakah dia benar2 keja atau ada orang lain...sebab kan kalau dia buat keja gaji dia kompom masyuk...ini x...sama jugak aku tgk...sengkek jugak...arrgghh...fedapnya aku....tapi tulah satu bila aku nak tolong dia cari duit dia perlekehkan...aku suh tlg jual jer..sebab dia selalu keluar..pun x terjual...xkan asyik nak suh chaq je plak kan...bosan lah org tuh...

eh kejap ek..karang sambung lagi...la ni aqil dah pandai minta makan...so nak masak nasi goreng kejap...chow

Adious Amigos

No comments: