Pages

11.11.13

Baby Lea



Alhamdulilah...berkat kesabaran yg sangat lama....chaq n abe joe (kak ipaq aku n suami dia) dikurniakan cahaya mata...Baby Lea... (nama penuh agak kurang pasti....hehehe)

Mmg sangat lama menanti kan saat ini...tahniah sangat2....dan semua org sangat bersyukur dan sangat gembira segala lah...dengan kelahiran baby lea ni...jgn kata keluarga kak ipaq aku ja....adik beradik aku n mak bapak aku pon teruja jugak....mmg semua pakat gembira lah....Baby Lea...dirimu sangat diberkati...

Selingan sikit2 ja lah...masa ngandung kan si Lea ni...ya rabi mulut si ummi...kalah mulut longkang ok..mulut aku pon kalah lagi..runsing tahap mana tah....awal2 mmg aku dah cop anak dia mmg pompuan...sebab cerewet tara mana tah...sampai aku pon rimas....sebab masa x ngandung xda sgt kot....jd nya aku terima diri dia camtu sebab pembawakan...dan macam2 perkara yg jadi masa chaq ni ngandung....sampai kekadang x tercapai dek akal...

Alhamdulilah...setelah segala kesedihan..pilu segala...akhirnya lahir seorang baby pompuan yg comel...dengan selamat serta sihat...

Insyallah...moga Baby Lea terus diberkati dan menjadi anak yg solehah...

p/s: nakal2 tu x dpt elak lah kan....hatta yg fompuan x duduk serumah ngan AQ pon blh tahan jugak perangai nya......nama pon budak....

xoxo

No comments: