Pages

31.8.13

Drama sebulan sebelum majlis perkahwinan

ok..berpandu tajuk kan...

Aku adik beradik ada 5 org....ipar2 aku ada 4 adik beradik termasuk laki aku lah..

Kisah adik2 aku kawen..mmg xda masalah ngan aku...sebab aku xda pon kat sana...depa cuma sain n register kawen jer..kenduri sampai sudah x buat pon lg...jd mmg aku x nampak lah drama nya...ms kakak aku kawen...masa tu aku darjah 6 ok...mmg tahap x masuk lsg hal2 camni...ni kisah belah ipar lah plak..yg tua tu kawen mmg aku xtau lsg lah...yg aku kawen mmg xda drama agaknya....yg ketiga kawen...ada lah sikit drama...jadi itu mmg drama setiap kali jumpa kompom ada drama...x pernah miss...igt kot yg no 4 ni xda lah...ada jugak....BOX OFFICE HOCAY.....dan aku pon salah seorang peneraju jugak lah...yg sbnya...mula2 kawen dulu mmg lah sopan santun bagai...ni dah lama sgt hidup duduk sekali...mmg keluar lah jati diri tu..melainkan kau mmg pelakon tegar depan org tua mmg pijak semut x mati...tu aku x tau lah kan...

dlm pikiran aku lah kan...kalau sng perkahwinan tu berjalan lancar...aku rs...sng jugak lah org yg kawen tu...tapi kalau byk sgt kisahnya...aku rs blm jodoh lagi lah tu kot...sebab tu Tuhan x permudahkan urusan...bukan masa nak kawen lagi rasanya.......

Tapi..kalau org tu dah nak sgt kawen...kawen aje lah...x perlu lah nak berkecik ati bagai semua...konon nya xtau lah apa lah...sebab semua org sedia maklum bahawasan nya...semua ahli keluarga dah tau....dan yg penting...x perlu lah ego sgt...x kemana pon...dan jgn lah berlagak sgt...menyampahkan org jer...eyh hello...kalau org x redho n ikhlas...x bermakna ok...silap haribulan kn blk kat diri sendiri...

xoxo

No comments: