Pages

6.4.12

Tahap dewa

Ok..sekarang nie mmg tgh tahap dewa ya ketensenan nya...dgn ana meragam nangis x renti sampai x leh nak pi toilet pun sebab demam sesema...ngan aqmal lagi buat hal dia yg biasa...dgn psl deal dorg kakak plak..pastu ngan tepon jahanam sebab x leh nak jwb kol...now management bazar seri laman baru kabo kata xda bazar mgu nie....ko giler ke apa....baik ko kata esok jer masa aku dah terpacak kat sana...ni aku dah buat belambak cupcake ni mn aku nak campak...dah sah2 mgu ni aku x niaga sebab aku kena turun kl jugak....kepada yg manage bazar nie yer..wahai incik...kalau x blh handle sila minta tlg org or letak jawatan....sekian....
P/s: dah lah mgu lps haram xda letrik...nie lah org melayu bila dpt projek...sombong..pehtu hampeh..jahanam je semua...x tertanggung...

dan semasa aku tulis ayat ini..bahawa nya adalah bazar tersebut berjalan seperti biasa kata bdk yg organize kemah sponsor nie..jadinya maki hamun aku ni terpulang pd esok ya...kalau ada ok...aku pdm sikit part kata xda bazar...kalau xda aku akan tambah maki hamun aku ya...sekian....

No comments: