Pages

28.2.11

Merasakan diri nak bersalin!!!

LOL tajuk kan....isk isk isk

Ni bukan apa...aku x keruan 2 hari 2 malam dah ni..macam aku plak yang nak bersalin kan...[sangat over kau nok...hohoho] Merujuk kepada adik ipar ai ler....macam ni rupanya debaran org lain bila kita nak bersalin kan...[ke aku jer yg over debaq....]

Sampai saat ini pun belum ada apa2 berlaku...tp last update tgk dia tulis FASTING....dapat lah aku rasakan yg dia ni kena ceaser...[tp aku dulu xde lah sampai kena poser...]tp yer..lebih kurang puasa ler...sb nya last aku mkn kul 6.00 ptg....keesokan hr nya kul 10.00 pagi br depa sebok2 nak opt...oh...ms ni mmg lah...br rasa kesakitannya...sekali msk ubat bius terus hilang skt bagai tu....tp lepas opt semua selesai.....aku pun dgn jayanya tido sampai x sedaq2 dah....asfarizan dtg melawat pun aku x terlayan...dok mamai2...oh...sgt letih....ngan tahan sakit sampai berapa belas jam...pehtu kompom ler x tido kan....

Dan sebab tu lah aku yg bedebaq2 tunggu Pn temah tu bersalin...oh...sangat lambat ok...

Semoga dua2 ibu dan anak sihat semua selamat....AMIN....

3 comments:

jejaka anggun said...

i bersalin dulu senang jer kat toilet.. pastu i flush jer baby tuh... malas nak pikir panjang

azataq said...

oh kijamnya anda....!!!!

ciklongan said...

dah selamat pon kami bersalin...tq tq..mmg berdebaq tunggu nak bersalin...huhuhuuhu