Pages

6.2.11

?????

Berapa haribulan hari ni....??? Febuary 6 2011....last entry berapa haribulan??? ya rabi..lama giler kan.....

Sebab2nya...

1. Berok x berbayor...jadi dah alang2 sebab berok dari maxis agak benggong...dilanjutkan sampai hujung bulan..

2. Bz susun rmh n jalan2.....(sampai penang....siap ada yg tgh plan....)

3. Menjengah Hospital.....

4. NI PENTING NI......AKU COMA!!!![boleh caya ker??? aku sendiri tgh benggong nak ingat keadaan cam mana boleh jadi tu...]

tapi betul korang eh....sebelum tu...TERIMA KASIH PADA FAMILY..KAWAN2 SEMUA YANG TELAH MENDOAKAN KESIHATAN SUPAYA SAYA CEPAT SEMBUH...TANPA DOA ANDA SAPA LAH SAYA....TERIMA KASIH SESANGAT.......

bagaikan....MATI HIDUP BALIK.....see....x sangka kan....tp really2 bad experience bila kau sedar dlm keadaan dorg tgh menjolok kedalam peparu kau....sangat trauma sekarang ni....hari tu nak amik neb kat spital kampar pun dah takut...yelah..sebab aku collapsed kat spital kampar tu lah....sampai2...dorg plak yg ssh hati...maka cepat2 lah dorg uruskan aku dulu...dan semua pun tau kesah aku..[x perlu ler aku bw surat rujukan tu lagi ke ER KAMPAR tu].....sekarang tgh recovery kan....kesian plak tgk mak mentua aku tekontang kanting sensorg dok layan cucu yg buaih ya amat...so hr ni amik kesempatan hr ahad...blk rmh jap...bg opah rileks....

dan yg plg x seronok bila ada org simpan gbr coma aku...adeh perluker??? siap amik video ko.......sapa x hangen...[sbnrnya aku sendiri takut nak tgk....korg nak tgk???? ada bran???]bak kt mr a.....pasni nak cuci besar2 tempek kat dinding..kot ker insap sikit nak mkn ubat pasni...dan terus x jadi beli mesin neb katanyer...baik lah apa2 pegi je spital...kena camni plak lagi...lagilah....

so untuk sepanjang tahun sampai ke tahun depan....really need healthy recovery....ala nok...x sure leh dpt gi feeling BCL...ngahahaahahahahahaha

3 comments:

Buyuiazliana said...

coi!aku x mau tgk muka ko sakit okeh?!pls lah..x mau!

aku agak dh mau ko coma sana lak..mamfus aku!

::ziLla:: said...

alhamdulillah..dah sihat..jaga kesihatan...makanlah ubat...

gadisBunga™ said...

take care.

blog boleh ditunggu. kesihatan yg lebih penting.