Pages

15.12.10

Huh.....



Kan....terasa cam dah xda masa nak lepak2 kat pc...blogwalking...terasa mcm aku ni bz ya amat...tapi mmg bz pun...letih pun ada...sian Farmtown aku...isk isk isk

Tapi itulah yg kena hadap jugak kan....penat mmg penat..kekadang sampai rasa dah xnak buat pun ada sebab penat sgt...kan..mn x penat...dah tertunggan tebalik kat dapur....pehtu pi pulak pasar malam meniaga...masa meniaga tu seronok ler kan..sebab org dtg beli...bila dah sampai rmh...ayok..letihnya...penat...janjinya....aku buat kat rmh..so pasar malam sepatutnya aku xyah pegi pun...tp ada masa nak pegi jugak kan...bila masa aku xnak pegi..terpaksa pegi plak..sebab pak man x leh nak handle sorg...ayok.....[mood redha..]

Dan sepatutnya dah dapat cuti dari Mr A..kata rehat lah sehari...leh susun2 beg nak blk kg...tetiba dlm kul 2.30 ptg camtu aku gi dapur..sesungguhnya...bila dah org kata jgn buat..tetiba ko gatal pegi buat kan....hampeh x hampeh...pehtu kata penat???...isk isk isk

Kekadang bosan jugak...tapi dah pilih ni...buat lah sampai terbukanya kedai tu esok yer....yeah...

Go cherly go...~~~~

ini masa hari pertama...hujan ribut giler kan pi buka gerai jugak..

ini pulak hari yg ketiga..pun hujan x hengat...apa lagi..mak kan camwhore

ini plak selepas 2 minggu star berniaga..terus check in...hamek ko~~



2 comments:

fatin said...

awat nya cherly sampai kne cek in tuh?

Buyuiazliana said...

fatin: dia bz x hengat...x sedo diri tu taik penyakit..hehhehhe

x pernah lg aku tgk org niaga pasar malam gila cam mcm ko nok..lol