Pages

22.11.10

Service Currently Not Available

Hoh...ingat astro je lah ada service not available kan....tatkala org tu tidak bersiaran...siaran saya sentiasa terang benderang.....dan apabila dia kembali bersiaran....saya tergendala plak...hakhak hak...sungguh skema ayat terakhir itu..

Oh....mak sangat lah bz sebulan ini..mn nak refresh balik otak masa dlm kelas En.Kana [PA]..iyer cikgu sekarang baru saya tahu mengunakan lejar..buku tunai dan segala nya itu....cikgu blh kasi kredit pada saya..kerana saya telah lulus...[lulus jer...itupun sebab org tu dah buat siap...hak hak hak....tq...]

Mak bz bukan apa...penah x mak nyatakan angan2 mak dolo2 tu...ingat x??? kalau x ingat cuba lah tgk post yg 2 3 bulan yg lepas yer..walapon bukan ler sebesar kedai tesco atau pun sekecik big apple....[demand x hengat nak banding kan kedai aku....]tp saya tetap realisasikan angan2 saya itu.....[ye zila..berangan tu x salah....kekadang terlebih berangan kang org kata giler lak...ihik ihik ihik...]

Jadi selamat men'visit'kan diri anda semua dia my e-shop yer....

p/s: promo bukan main lagi...singgah ngan nama cherrylicious....

p/s 2: jenuh nak kecik kan gbr astro itu..walaupon senang giler..sebab dek benggong ngadap excel itu...ohhh

2 comments: