Pages

14.10.10

Sambungan entry...

OK..mn last..dia naik wad yer...

Pas tu..baru ler aku naik wad..cepat2 suh Mr A pi tgk baby..sebab takut depa kasi susu tepung...nsb baik sempat..so bw lah baby pi BF..walaopon br pas C...tetap nak bg gak..sebab susu mengalir keluar...jadinya..sebab x leh bengkok maka Mr A n Mak aku tolong pegang baby suh ngiring...ngehehehehe...bertapa 3 hari kat wad br leh balik...

Oh..x sabar nya balik...esok nya kena bawa baby pi Hosp sebab kuning....kesian baby kena amik darah...dok ler ulang alik...so mak dia ni x reti duduk diam kan..plak tu kaki jalan...mentang C..apa lagi..berjalan sampai sunway ko br bersalin 4 hari jer...almaklum ler...sebab pehtu aku kena blk taiping...dan seterusnya terus duduk kampar...pindah...kiranya baby seminggu jer kat KL...tu yg jln sakan tu....[kome x tau aku pucat giler masa tu...tambah mak putih kan...lagi ler nampak...verangannn]

Ok..pendek kan cerita...[sebab aku tgh bz nak siapkan oder cuppies ni..esok depa nak...]sekarang dah setahun....dia dah leh jalan2...sambil jalan2 tu tgn belah kanan mesti kat atas...tuk balancing kot...lol...ngehehehehe...pehtu dok demam2...kjp pns kjp sejuk...ouwh...letih nya aku sebab dia merap....manja kan..pehtu td terperasan gusi bwh dia terbelah..rasanya nak tumbuh gigi kot..tu yg demam sama kot..sekali kena cucuk MMR hr tu....plus sekarang ni..mulut ya robi...sabar je lah den...pot pet pot pet...walaopon satu hapa pun aku x paham..bila org iyer kan dia..omboi gelak sakan suka....ngeh ngeh ngeh...nyampah ai...hahahaha....so itu lah dia...dia sgt lah comei n manja....pehtu dia n abg dia berpakat plak tu..kalau mama marah abg aqil...adik bekap abg ok...camtu lah jugak..kalau mrh adik..wah abg bekap plak lg...hoh...sabar je lah den..nakai x yah citer ler ye...sama je ngan bebudak lain....n kemarahan mak dia pun sama je lebihj kureng cam singa lapar...hahaha...ok lah...

p/s: bila ler anak org ni nak blk..semak rmh btl..memalam camni x reti nak blk..xkan aku nak halau plak...hoh...semak....!!!

Aqmal Rafhan...u totally such ur mother....hoh....

3 comments:

fatin said...

aku ader gak mengalami pucat itu-pucat giler bile kuar NICU..sume org tego.. mcm mayat.huhu..

pot pet pot pet depa dua jer yg faham..hihi

azataq said...

tulah kan...ngehehe

Buyuiazliana said...

ohh debab aunty...