Pages

11.10.10

Frenemies

Tajuk yg sama ni tapi cerita yg lain.....

Korang seronok x bila dpt jumpa balik kengkawan masa kecik2 dulu..masa hingusan2 dulu tu...bak kata org...taik dia pun ko tau cam mana bau kan....

Tapi bila x seronok tu kan...bila kwn tu membawa cerita yg x sedap didengar...pendek kata..GOSIP LIAR lah kan...tulah FRENEMIES kalau nak tau...n frenemies itu telah bertukar jadi bahan gosip girl antara DIVA CPD N MISS B...oh...[verangan dlm marah hocay].....kan..

Sebok jer nak tau kan...pehtu yg best tuh...siap koling my HUZZ tu nak tau cerita selanjutnya..ker dia call sebab nak bagi tau cerita...mana2 lah hanjengz...janji ko kaya ngan bahan gosip liar ko kan...x sepatah pun dia nak tanya DIVA SENSASI abad ini cerita yg betul..terus2 dia judge bad condemn lagi ko...sah kan hanjengz...ko giler jeles ngan mak..... FYI !!!! AAK...

Oh mak tau..mak sekadar HOUSEWIFE..[sedor diri..] sebab tu ko jeles kan...kehidupan mak sama je ngan kehidupan korang yg bertungkus lumus cari nafkah laki bini tuk kehidupan yg elok...korg penat2 tlg laki kan....tp mak rileks je kat rumah..semedang ngadap FB...ko mampooo???lagi sekali..mak tau mak DIVA SENSASI...hoh....

Plus mak tau mak ni shantek bak kata kwn si Miss B, RJ...ouwhhhh...[verangan lagi...]selalu jadi pujaan hati jejaka2 diluar sana...tapi walaopon kan mak ni DIVA SENSASI..mak stick to the one hocay...[oh mulia nya...]ngehehehe...[ok part ni mmg x de kena mengena...saje je nak kasi panas cerita walaopon mak tau mmg agak benar sikit kan....kannnn...[sapa yg berani menidakkan...??]

Oklah..lepas ni nak kena pakai skinny jeans jer lah...malas nak pakai kain ke baju kurung ke...sebab hampir nak londeh n terkoyak sebab org sebok jer nak tolong jaga sampai terkoyak2 kan

p/s: tetiba aku rasa aku ni lagi ok dari mulut tempayan walaopon kan mulut aku ni mmg hanjengz sikit..[ngaku ok...]tp sekureng2 nya aku ni x mengeluarkan cerita yg x sahih....aib2 org yg aku tau aku simpan jer....kena aku giler meroyan nak cerita kan...habisler kome yg tolong jaga kain mak ni....silap hr bln x berbaju kome aku post aib kome kang....ko tgk...

BILA DIVA MENGAMUK

2 comments:

fatin said...

hangat hangat hangit.. huhu.. jom kite pakai jeans

Buyuiazliana said...

x leh blah skinny jeans harus pink terang kan nok???miahahaha!adoii la part HUZZ aku nk gelak tgk lak si M kt depan ni kena lak cover..hahahaha!