Pages

21.1.10

Putrajaya

Aku diputrajaya lagi...isk isk iskkk

Hari ni htr aqil gi HKL PEDIATRIK ENT...mmg hangen tul...pendek kata mmg aku rasa nak sergah jer DOKTOR2 KERAJAAN ni...menyampah tul..x penah nak amik berat...mls nak citer panjang kan...menyakitkan hati jer...

Pastu...melepak ler kat umah chaq ni sampai ahad..sebab si laki mak tu coti sampai jumaat...merangkap sampai ker ahad ler..sabtu ada plan..mandi kat KEMENSAH LAGI...hehehe...kira sgt x best ler kan...dah ler duduk lama..plak tu tgh bulan weiiii...isk isk iskkk...

Tapi i dah teracun oleh tabiat mak mentua iiii...kui kui kui....dah 2 kali masuk kedai Home Deco KK tu...last2 aku pun terbeli gak sikit2 collection tu...walau pun aku tau bahaya nya nak bw benda comey tu msk umah aku kan....tp xpe....pecah beli lagi...kat ipoh ada branch dia...so pada kawan2 i yg nak kasi hadiah x kesah lah hadiah atas apa...i dah register kat Home Deco KK itew yer...tima kasihh...hehehehe

Igt nak letak gbr sekali ni....tp usb kat atas ler..mls ler plak..esok2 ler ye...daaaa

p/s: still hangen lagi sebab x dpt berok lagi...isk isk iskk

No comments: