Pages

7.10.09

Tension...

Begini lah keadaan aku sekarang ni.....MAK TENSIONNNNN....bkn setakat tension satu benda..mcm2 benda....huhu...sian nya..sampai tertekan...sampai keadaan rmh pun dah x tentu hala...dah ler ramai no org tanya...bila nak bersalin ni?? cepat2 lah beranak....adeh..kalau ler leh ckp..baby esok kuar...pop..terus kuar..sng jaaaaaa...pastu td gi klinik...dah 2 minggu ni check up doc tu dok kata 36 minggu lagi..pastu pi scan..amik ukuran kata due 3 NOVEMBER...pe kes...kalau camtu mak dah pregnant sampai 10 bulannnnn....almaklum ler kan..aku pun jd takut ler..ye ler..cam aqil dulu...xda rasa apa2 sakit pun...gerak semua pun ok..so abaikan lah due yg dah terlepas tu..bila gi hospital..cek2 tgk dah lemas..aku xnak ler jadi camtu lagi kan..hanya kerana kelalaian org lain..aku jd mangsa..sebab aqil pun dah complicated dah sekarang ni....mmg byk hal ler nak runsing ni....so harap ler..esok gi GH depa x kata suh ikut due 3 NOVEMBER tu....gila aku kang..mmg sepanjang bulan ni...aku ni kerisauan jer..mau naik darah tinggi aku serta merta..dari takda terus ada....isk isk isk...

Pastu kampar plak..payah gak kan..tulah susah gak kalau dok harap azrul jer kan..terus patah kakitangan...xda org len nak tlg buat keje berat...aiyak....org tuh pun dah runsing..[tp mcm x jer aku tgk...sama jer]...mmg betul2 clash lah...ni pun kena blk jumaat tgh hari pastu sabtu pas maghrib kena rush blk kl blk..itu PLAN A...PLAN B..mmg x blh blk langsung....PLAN C tgk esok cam mana......sakit kepala denn.....itu punya hal....pastu kena buat plan lain jugak tuk 14 oct ni plak...aduhhh...mmg 2 minggu ni tension je lah....harap2 aqil sehat lah 14 oct ni...xda apa2...x larat nak tangguh dah...ni pun dok campur antibiotik dlm susu dia...itupun muka dia cam lain je...tp mungkin dia rasa xda apa2 kot..tp nampak ler...cuma x leh nak kabo depan dia ler...tp antibiotik kali ni sedap sikit..depa panggil ovaltine...huahuahauhau..manis2 sikit...tp tulah..ubat2 lain xkan ler aku nak sumbat dlm satu botol plak kan....nak bg sorg2..mmg jenuh ler..sorg bertendang dari dlm...sorg bertendang dari luar...haiya....tuh psl selalu x kasi ubat jugak tu...terskip jugak..bg pun jenuh gak bertendang dari kedua2 arah....[cam gusti ler plak]....isk isk isk...

Pastu sekarang ni tension sebab kena lipat kain jugak....WAAAAHHHHHHHHH......perkara plg x best aku nak buat bila tensi2...almaklum ler mak aku nak dtg esok...kang tgk umah sepah baju x lipat...[cam mentua plak nak dtg..padahal mak sendiri ni]...tp mmg pun..agak segan ler org dtg umah tgk kain x lipat kan.....ITULAH PERKARA YG PALING KALAU BOLEH AKU ELAKKAN BUAT KALAU DLM KEADAAN TENSION....tp kena buat jugak...wahhh.....nak nangis den ni...

Dah ni gi mandi dulu..kita amik aromatheraphy lavender LUX....kot ker leh release tension sikit...at least ada ler mood sikit tuk lipat kain pun jadi lahhhh...dah ler esok kena bgn awal nak kena gi GH....adeh adeh adeh.....pengsan mak....

Adious Amigos

No comments: