Pages

5.10.09

Oktober dahhh


Terasa cam dah lama kan..padahal ada ler dlm 2 minggu lebih x update blog..bosan sbnr nya...byk citer nak diceriterakan...tp cam xtau nak starting cam mana and so on....

Ok...due mak 8 oct...tp mak blm ada tanda2 rasa nak bersalin lagi....maybe mmg jenis anak2 mak lahir overdue kot...cam aqil dulu over seminggu...alhamdulilah...selamat..cuma sekarang ni nampak sikit complicated cam byk sgt ler problem....kata doc tu tadi lah....entah ler..kang jumpa doc lain plak...kata problem lain plak..kekadang pun aku confuse gak..xkan ler kot...hari ni sepatut nya dah buat test spo2 n pernafasan dia...tp terpaksa ditunda plak lagi..sebab hari ni dia x sehat...selesema n demam bagai..kalau buat pun takut result x best....so tunda lah 28 oct..masa tu kompom aku dah bersalin...

Tp tulah..aku ni susah hati sebenarnya...sapa lah nak jaga aqil tu karang 28 oct..ummi dia tgh exam...itupun dah tensi2 sebab belajar x hbs lagi..tp dah exam...pastu bapa dia entah ler...blh jaga ke x..pendek kata...aku ni sebagai mak kan....cam x harap plak org lain nak jaga kan..mesti nak kita sendiri yg jaga...tp tulah..aku keterpaksaan....x leh nak bawa baby pun msk wad...kalau blh...mmg aku bermalam sekali...lg puas hati kan kalau jaga sendiri...tp mana satu aku nak jaga...jaga baby yg baru lahir sdg menyusu bdn opkos [insyallah]...or jaga aqil kat spital....sebab nak buat satu mlm je....suruh ler ummi or bapa dia or opah yg jaga kan....bapa dia lah better kan...harap bapa dia sedar sepanjang masa lah ms jaga aqil nak buat treatment tu...takut kang..kjp2 dia tinggalkan aqil semata2 nak merokok...itu yg aku rasa x sedap hati kalau nak suh dia jaga...isk isk iskk....

Dan mungkin sebab terlampau susah hati kan..aku jd susah sikit nak bersalin...stress tu kompom ada...plus aku takut jd cam aqil dulu...sebab mmg xtau rasa nak bersalin cam mn...then aku takut bila dah overdue tu...isk isk isk...harap2 lah yg kedua ni xda apa masalah...insyallah...amin...tp aku sgt kesian kat aqil lah....

Dugaan dugaan dugaan.....aku redha...tp kekadang nak menangis aku bila aqil camtu...isk isk isk...esok ni kompom gaduh blk ngan aqil ni....isk isk iskk

Adious Amigos

No comments: