Pages

24.2.09

Sakitnya Hatiii....

Huh...betapa geramnya satu hari ni...Konon nya nak install WINDOWS XP...sebab dah bosan n leceh pakai VISTA ni...tp tu ler...dah install xp..x detect soundcard plak...dah ler tuh...nak cari driver pun punya lah payah...tambah lagi streamyx nih ada problem...kejap2 hang..kejap2 hang...huh mmg bosan...alih2 aku install VISTA jugak....huh...bosan sey...ye lah aku nih gila gak main game...tp kalau VISTA ni x berapa nak support sgt...byk benda yg dia x support...almaklum lah...terlebih maju sikit VISTA ni...Agak bosan jugak lah...tp mmg ler VISTA ni comei...lawa..sempoi...n senang...tapi cepat bosan..sebab nya tu ler...byk yg VISTA x support...

YOUTUBE plak....pun menyakitkan hati jugak...aku cuma nak buka video clip YOU'VE GOT A WAY by SHANIA TWAIN...xde ler sensored mana pun video tuh...eh...salah ayat...xde sensored langsung pun video tuh...semua nya bila aku klik ada notis THIS VIDEO NOT AVAILABLE AT YPUR COUNTRY...ada ke patut...yg blue2 semua tuh lepas plak kat MALAYSIA ni...benggang mmg tahap gaban dah ni.....video clip tuh mmg ler video yg aku suka dari aku FORM 3 dulu wey...errrhhh...sakit hati sungguh...

No comments: