Pages

20.2.09

Akhirnya....

Akhirnya...aku berjaya jugak sidai baju ngan lipat baju aqil...tp ada sebakul...cam mls plak...sebab tetiba jer rasa sakit hati ya amat sgt...sampai rasa nak panggang org hidup2...huh.....dah ler nak upload gbr kat FRIENDSTER dgn cara mudah terus jadi x mudah...nih yang buat aku makin syok ngan FACEBOOK ni...kalau ada sesapa yg dari admin FRIENDSTER ni...up kan sikit lah cara nak upload gbr...dah ler kena kecik kan...pastu bl dah kecikkan...bila nak view pun jadi kecik....jadi x berapa nak syok ler...kalau FACEBOOK ni mmg ngam dah..sebab terlalu ringkas...very easy step to upload gambar...mmg i like...tapi satu lah...kita x leh nak view profile org tuh selagi bkn dlm list frenz kiter...very2 private....

Hari ni saja dah 3 album aku upload gbr kat FACEBOOK...sungguh suka....rasa cam lama dah x upload gambo nih...pastu dah lama x edit2 gbr plak...dulu bkn main lagi rajin...la cam dah mls sikit lah...nih sakgi nak pi scan gbr masa sekolah...member2 dah bising....gbr sekolah x upload lagi...jeng jeng jeng....aku pun x sabar nak upload gbr sekolah...tp bila aku tgk FACEBOOK sorang2...dah macam trend plak upload gbr sekolah...tp xpa lah kan....syok jugak...hehehehe...rasa2 nak upload gbr kahwin x???

Cerita pasal gbr kahwin aku tuh...isk..nak kata rajin laki aku tuh xda ler rajin sgt...rjn buat asap ler ye...ada ke patut lepas bersanding..terus lepak ngan kawan2 dia kat kemah buat asap...pastu aku pun amik gbr ler sengsorang ngan family aku jer...org lain xda pun...bz ya amat..almaklum lah kenduri yg kedua...yg first dulu buat jugak...doa selamat jer..konon...tp naik gak khemah kat rumah tuh 2 biji...pastu konon nak buat kenduri yg real punya plak...sebab aku amik masa dlm 6 bulan cam2 kot nak buat kenduri kahwin..(asalnya kahwin gantung dulu)....tp dok sebok suh bersanding gak..sanding ler...aku bukan apa...x berapa nak gemar no bersanding nih....sebab aku x pernah berangan pun nak bersanding...kot kalau yg jln2 kat taman tuh kan...tuh adaler aku terbayang...tp kalau kahwin dah lain kaum....susah jugak kan..pjg pulak...tp pendek kata..mmg gbr kawin aku x byk ler...gbr aku sorgg byk ler..tuh yg mls aku nak upload tuh....tp ade ler satu dua...nak tgk???

Masa nih...isk isk..kelam kabut tuan rmh..x tau kenapa...

Sbnr nya pengapit 2 org tuh adalah pengapit terjun....

Masa ni ngandung dah 4 bulan..


Tuh psl yg buat jugak kenduri tuh...mmg keadaan kelam kabut jugak..sebab ingat kalau dah ngandung mls ler nak buat kenduri...tp keluarga pihak laki nak buat...buat ler kome...Nih yg konon nak berpesan nih...x payah ler gatal nak kahwin2 gantung ni...kalau dah kahwin tuh kahwin jer ler....gantung2 pastu x tergantung pun...bukan cam zaman dulu...org dulu kuat ler kahwin gantung..zaman sekarang nak gantung apa lagi yer...hehhe..melalut plak....

Aqil nih pun dah ter hek hek hek....sejak menjak ni...manja terlebih over sungguh....

No comments: