Pages

10.1.13

Free Seat 10k

Terima kasih uncle Tony...


Selepas berjuang..siap dgn senjata kiri kanan bagai...


Dan setelah 3 kali key in... [aku beli tuk 5 org..as owner punya...kira 4 kali je isi nama n ic..] hazab..

kali pertama dia kata seat dah ada org amik...[ye aku kn pilih seat..kalu x pilih..harus merata plak anak2 aku duduk..]

kali kedua dpt masuk maybank..pastu unsuccesfull....ok..tabahkan hati..pilih lagi sekali...tukar tarikh .... isi borg lagi...

masuk maybank lagi...berdebar2 jugak....

.............padahal sblm ni aku x penah nak sebok nak berebut pon free seat ni sb selalu dlm pikiran aku...mmg ssh nak dpt...kekadang epot caj nya mahal...x pon bank down......

tgk status pop up kata chaq dia x dpt...abaikan...........


dah tgu maybank loading....pop.... SUCCESS....


emel pon sampai ngan itinery bagai...dan aku menjerit bagai nak gila pada pukul 0027 tgh mlm buta...dah sejujurnya...org dlm rmh sikit habuk pon x terkejut ngan jeritan aku..[ganas tido x sedar apa..]


bermula lah loading bukti yg aku dah dpt....terus tepon mak masa tu jugakkk...


SERIAN AKU DATANG.............


p/s: sanggup korbankan duit hasil crochet yg tuk beli bng...ngahahahaha..walaopon ...tuk 5 org termasuk infant..byr RM168 sajok...

okebai..

2 comments:

gadisBunga™ said...

rm168 for 5 termasuk seat dan aiport tax dan insurance ke? murahnyaaa!!!

azataq said...

GB termasuk beg 25kg sekali....