Pages

6.7.12

Crochet

Atau nama melayu je kait jarum satu....

Memulakan aku dgr jarum kait satu...jarum kait dua...mmg aku x paham n rs mcm lawak jer..bila gugel...or baru paham...nie nak kn rujuk entry miss b pasal kegunaan bahasa...

Yer aku sekarang mmg x boleh x mengait dah...ada jer masa mesti nak kait...kononnya nak coti sehari mengait...tp tetap siap gak satu bunga...

Sekarang nie pi mana2 jer aku bawa benang n jarum...kalau sempat aku mengait...

Benang tu senang dpt jer kat sini...tapi tehad lah...ada satu saiz jer...pon ada dua brand jer....ada pon benang yg besar tu satu kedai jer...itupon dia x restok kan...hurm..nak beli online benang pon ssh jugak...sebab x tau cam mana bentuk saiz n kualiti kan...walaopon harga mahal....tp x berapa nak menjamin yer...eh cerita psl benang plak ker..

Ok..itu jer aku nak cerita sbnr nya...yg aku sekarang sgt sebok mengait....pon tetap jugak aku curi2 masa mengait benda sendiri...alhamdulilah,..sejak 2 bulan lps..mencurah2 order...sapa rjn pi lah jenguk baby aksesori kat tab atas tu yer...

p/s: update entry yg melalut sebab xtau nak cerita apa...tp blog dah lm sangat menyepi......

2 comments:

Buyuiazliana said...

adakah ko nk rujuk bahasa dgn aku? ape ko dh sewel nk rujuk aku? hahahaha

azataq said...

ala entry ko yg psl ko paham bahasa inggeris...tp bila tkr seting bahasa mekayu...hbs...ngahahaha