Pages

18.2.12

Lagi psl pesbuk

Ok.....sekarang nie aku nak cerita psl sharing yg konon is caring tu...Ayok...korg kan bkn lah saja nak ckp ka apa...tp share membuta tuli sungguh x ok...kot2 benda tu sbnr nya fitnah ke tipu ke...mana korg tau...yg korang tau tekan jer share tu kan...

Tu blm masuk part gbr plak..ni plg hangen lah....apa ke hei nya suka sgt share gbr yg pelik2....plg tgi ranking share gbr...gbr org mati...x kisah lah mati dlm keadaan apa pun...tp bg aku lah sungguh x elok...bila kn keluarga sendiri kenapa xnak uplod plak gbr simati....kita xnak kan..camtu lah org lain...mn tau org amik kat google jer gbr..pehtu tulis mcm2...korg pon sedih percaya kunun lah..memperjuangkan ker...pehtu share....ayok...

Pehtu gbr menatang yg x senunuh tu....ayat bkn kemain lagi..geli lah takut lah apa lah...tp pi share jugak...apa ke banggang nya...dah tau geli pi share buat apa kah..dek kerana gbr2 share yg tah hapa2 nie...aku telah delete/blok/hide...yer..kalau cerita yb pjg2 lebar tu aku hide story jer...psl halal haram semua tu...hurm...malas jugak nak cerita...tah btl ke tidak..korg share jer kan...
Peel org yg suka share2 plak...dah share ko pi kutuk2 plak..ada ker...sungguh x patut...

p/s : ada jugak org p tulis cerita2 siap ada episod kat status...ade ker...nasib lah si penulis kougar n tabu tu x buat camtu...kot ker nak jadi penulis atau nak tulis balik (read copy n taip) apa yg korg tgh baca....sila lah buka blog yer....dan insan itu juga selamat di remove dr list...sekian...

4 comments:

Buyuiazliana said...

rmi betol insan menyemak dlm fb ko..?

azataq said...

Tau xpa....ada yg blh elak ada yg x....tunggu pilihanraya plak...politik2 pon semak jugak tu karang...hayokkkkk

fatin said...

part gambar tuh mmg aku pun dah sound kat FB ritu..
ntah hape2..gambar anu kene potong..

bodoh sgt aku rasa pi share gambar2 cenggitu...

aku dah unsubscribe dah org yg suke share cemtuh..kalo muncul jugak2..aku tepakse remove jer nnt..

semak..

azataq said...

Kan....aje benggong org2 gini....